אימפריית ההיכרויות שהקים חנון מ-MIT שווה 10 מיליון דולר

ברנדון וויד, מהנדס לשעבר שהעיד על עצמו כי עד לפני מספר שבועות מעולם לא יצא לדייט עם בחורה, הקים אימפריה של אתרי היכרויות ■ אחד האתרים של וויד מיועד לאנשים המבקשים להכיר בני-זוג עם יתרת חשבון בנק של מיליון דולר לפחות

ברנדון וויד, מהנדס לשעבר שרכש את השכלתו ב-MIT והעיד על עצמו כי עד לפני מספר שבועות הוא מעולם לא יצא לדייט עם בחורה, החליט לעשות סיבוב פרסה לפני מספר שבועות והקים אימפריה של אתרי היכרויות מעוררי מחלוקת באינטרנט, כאשר רובם מבוססים על תשלום עבור מפגשים חד-פעמיים. שווים הכולל של אתרי האינטרנט שהקים וויד משוערך בכ-10 מיליון דולר.

וויד, שסיפורו נחשף ב"ביזניס אינסיידר", ענה לפי הגדרתו על כל הקריטריונים של החנון הממוצע, ועד לפני מספר חודשים חייו היו אפורים ושיגרתיים למדי. הוא סיים את לימודיו במוסד היוקרתי MIT והחל לעבוד בתור מהנדס תוכנה, בין היתר גם בחברת ג'נרל אלקטריק. למרות הצלחתו המקצועית, וויד טוען כי בתחום הרומנטי הוא נחל כשלונות רבים ומעולם לא נישק אישה.

לפני מספר שבועות, וויד החליט לעשות "שינוי כיוון" דרסטי. הוא התפטר מעבודתו והחליט להקים מספר אתרי היכרויות באינטרנט, כאשר המכנה המשותף לכולם הוא תשלום עבור דייט חד-פעמי ואף עבור יחסים ארוכי-טווח.

בתחילת החודש וויד השיק את אחד האתרים החדשים שלו שנקרא "מיס טרוול" (MissTravel.com), הפונה לתיירים אמידים המעוניינים להכיר בנות/בני-זוג שילוו אותם במהלך שהותם במדינה שבה הם מטיילים ומוכנים לשלם את הוצאות הטיסה והלינה שלהן.

וויד מתעקש כי לא מדובר בשירותי ליווי, והוא מגדיר זאת כ"דרך מכובדת להכיר נשים או גברים, המבוססת על השקפת העולם לפיה גברים נבחנים על בסיס עומק הכיס שלהם, ונשים נבחנות לפי המראה החיצוני שלהן".

אימפריית אתרי ההכירויות של וויד כוללת בין היתר גם את אתר Seekingmillionaire.com, המיועד לאנשים בעלי מראה חיצוני טוב המעוניינים למצוא בני-זוג עם יתרה של מיליון דולר לפחות בחשבון הבנק שלהם.