שלומית אברהם מונתה לעורכת אתר mako של קשת

אברהם, עורכת mako חדשות, תחליף את אסף מצנע שפורש לאחר 6 שנים

שלומית אברהם, עורכת mako חדשות, תמונה לעורכת mako, אתר האינטרנט של זכיינית ערוץ 2 קשת, ותחליף את אסף מצנע, שהודיע לפני כשבוע וחצי על כוונתו לעזוב את האתר לאחר 6 שנים בתפקיד.

אברהם (38) הצטרפה לקשת לפני 5 שנים, במהלכן פיתחה את תוכניות האקטואליה "מה קורה" ו"אנשים" ושימשה כעורכת ראשית שלהן. לפני כן ערכה אברהם במשך כ-6 שנים את רצועת האקטואליה "חמש עם" ו"שש עם" בחברת החדשות של ערוץ 2, והובילה וערכה בין השאר פרויקטים חדשותיים ודוקומנטריים עבור זכייניות ערוץ 2, במסגרת תפקידה כמנהלת פיתוח בחברת החדשות. בין השנים 2001-2004 שימשה במקביל גם כדוברת החברה.

המנהל והעורך הראשי של מאקו, יובל נתן, מסר כי "שלומית משלבת יכולות מוכחות בתחום האקטואליה, הבנה טלוויזיונית וכשרון ניהולי. כולי תקווה שסט הכישורים הזה יוביל את התוכן של mako למקומות אליהם אנו מכוונים".

במקביל, הודיע נתן על שורה של מינויים באתר. זיו רוזן, עד לאחרונה משנה למנכ"ל חברת התוכן הסלולרי לוגיה, מונה למשנה למנכ"ל האתר, במקביל לרוית אלמוג, המשמשת כמשנה למנכ"לית בשנה האחרונה. רוזן יתמקד בתחום העסקי של הארגון, הכולל פיתוח עסקי, עולם הסלולר, פיתוח אפליקציות ועוד; בעוד אלמוג תמשיך להיות אחראית על תחומי כוח-האדם, התקציב, הקידום, ההפקה וניהול הפרויקטים בראייה כלל-מערכתית.

במקביל, רוני נוי מקודמת מתפקידה כסגנית עורך האתר לתפקיד מנהלת מחלקת קרוס מדיה. כמו כן, נועם ברגלסון, שניהל את הפיתוח העסקי של מאקו מיום הקמתו, יקודם לתפקיד מנהל האסטרטגיה העסקית של קשת, ויעבור לניהולה הישיר של סמנכ"לית הכספים סיגל אלבוחר.

נתן הוסיף כי "בשל הרחבת הפעילות המואצת של מאקו, נולד הצורך במבנה ניהולי אחר. מדובר בשינוי מהותי של המבנה הניהולי והארגוני באתר, שמטרתו ייעול תהליכי עבודה וניהול, ובעיקר התאמה של המבנה להיקף פעילויות הקיימות והעתידיות של מאקו, היקף ומגוון שלא העזנו לדמיין כשיצאנו להרפתקה המרתקת הזאת לפני 3.5 שנים".

אתר מאקו הוא האתר הישראלי השלישי בפופולריות שלו, ועל-פי נתוני ועדת המדרוג לגלישה באינטרנט, בחודש מארס גלשו אליו כ-2 מיליון גולשים בפועל (Real Users) עם ממוצע של 464 אלף גולשים ביום.

לאחרונה רכש מאקו אתר אתר המוזיקה שירונט, והוא יפעל לצד שורה של אתרים, בהם אתר האופנה Fashion Forward, אתר החיילים פז"ם, אתר הבישול אוכל טוב, אתר ביפ ועוד.