ינון מגל ומרב מילר ימשיכו להגיש בשלב זה את "מבט" בערוץ 1

זאת לאחר הקדמתה ל-19:52 ■ ‎גאולה אבן תגיש משבצת אקטואליה אחרי "מבט"

ינון מגל ומרב מילר ימשיכו להגיש בשלב זה את מהדורת "מבט" בערוץ 1 גם לאחר הקדמתה ל-8 דקות לשמונה בערב, זאת למרות שבתקופה האחרונה החלו ברשות השידור לחפש מחליפים לשני המגישים. גאולה אבן תגיש את משבצת האקטואליה שעוקבת אחרי משדר החדשות.

בשבוע הבא צפויה רשות השידור לעבור מיני-מהפך כאשר היא תחזיר את מהדורת "מבט" ל-20:00 - משבצת הנחשבת לבעייתית בערוץ 1 שסובל מחוסר חשיפה, בעיקר בגלל ש"מבט" תיאלץ להתמודד מול חברות החדשות של ערוץ 2 וערוץ 10, הנהנות מתקציבים גבוהים יותר, מאולפנים נוצצים יותר וממכשור חדיש יותר.

יחד עם ההודעה הרשמית על הקדמת המהדורה, הפיצו גורמים ברשות השידור כי זמנם של מגל ומילר כמגישי "מבט" הוא קצוב. השניים, המזוהים עם ההנהלה הקודמת של רשות השידור, הואשמו בין היתר בכך שלא הצליחו להביא רייטינג גבוה יותר. ואולם, גורם ברשות השידור אישר ל"גלובס" כי בשלב זה לא יוחלפו המגישים, ואלה ימשיכו להגיש גם את המהדורת "מבט" החדשה.

בתוך כך, ל"גלובס" נודע כאמור כי גאולה אבן תשדר מדי יום אחרי מהדורת "מבט" משבצת אקטואליה ותרבות שתעסוק בענייני היום. יצוין כי באחרונה נדדה אבן בין מספר משבצות שידור, לאחר שהוזזה מהגשת משבצת האקטואליה ב-19:00 למשבצת מרובת המתחרים של 18:00. כמו כן, באחרונה אבן אף הגישה מספר תוכניות של "הכול דיבורים", במקום ירון דקל שעבר לגלי צה"ל.