האם הקומיקאי רמי ורד הסית "להרוג את כל המתווכים"?

ורד אמר את הדברים בתוכנית הסאטירה "חדר 101" בערוץ 23 ■ בני לובל, זכיין אנגלו סכסון, הגיש נגדו תלונה למשטרה על הסתה לאלימות ■ ורד: "זה היה בצחוק"

המתווכים זועמים על הקומיקאי רמי ורד. ורד, שהתארח בתוכנית הסאטירה "חדר 101" בערוץ 23, אמר: "אני חושב שצריך להרוג את כל המתווכים". הדברים הובילו לסערה וגם לפנייה לנציגי החוק.

בני לובל, מנהל וזכיין של 5 משרדי אנגלו סכסון, הגיש אתמול (א') תלונה למשטרה כנגד ורד בגין הסתה לאלימות.

"אם ורד היה רואה לנכון לצחוק על העבודה של מתווכים זה דבר אחד, אבל לחזור ולהגיד בצורות שונות שצריך להרוג מתווכים זה דבר אחר", אמר לובל. "מה היה קורה אם במקום 'מתווכי דירות' ורד היה אומר 'שופטים' או 'ערבים'? אני מאמין שכבר ביציאה מהאולפן היו עוצרים אותו".

גם סגן יו"ר לשכת המתווכים בירשלים ומנכ"ל משרד התיווך אמבסדור, איציק לוי, נדהם לשמוע את דברי ורד בתוכנית ואמר: "קהילת המתווכים נסערת מאוד בעקבות התבטאויותיו של רמי ורד, שאינן מתקבלות על הדעת, גם לא במסגרת הומוריסטית. מדובר בהכפשת ענף שלם בצורה מעוותת, שהורסת את תדמית המתווך ומונעת את העסקתו".

רמי ורד מסר בתגובה: "כמובן שלא התכוונתי, וזה היה בהומור. התוכנית צולמה לפני יותר משנה, לא ראיתי את התוצאה הסופית, ולא הייתי מעורב בעריכה של החומר המצולם. אני באמת מתנצל אם מישהו נפגע, זה נאמר בקונטקסט מסוים בתוכניות הומור, ואין שום כוונה או מחשבה חלילה לפגוע באף אחד".