מלצר יקבל כיו"ר גאון 45 א' ש' עבור 20% משרה

בנוסף יקבל מלצר החזר הוצאות אש"ל ואופציות שיוקצו לו בהמשך ■ במקביל, הוא זוכה לשכר של מיליונים מחברת גדות ■ גאון: "ניסיונו של מלצר והיכרותו עם תחום האגרו יתרמו רבות להתמקדות החברה בתחום"

גאון אחזקות אישרה היום (ב') את הפרסום אמש ב"גלובס" בדבר מינויו של ארז מלצר ליו"ר החברה במקומו של משה גאון.

לפי דיווח החברה היום, דירקטוריון גאון אחזקות שבשליטת משפחת גאון (34%), עזבון סמי שמעון ז"ל (25.2%), אורי דוד (17.4%) ומשפחת פינסון (כ-9%), החליט על מינויו של מלצר ליו"ר פעיל ב-20% משרה, במקביל לתפקידו כמנכ"ל גדות מיכליות שבשליטת אמפל של יוסי מימן.

בגין משרתו בגאון יקבל מלצר דמי ניהול של 45 אלף שקל (540 אלף שקל בשנה), וכן יהיה זכאי להחזר הוצאות אש"ל ולאופציות שיוקצו לו בהמשך. גם בגדות מלצר לא קופח, ובתור מנכ"ל החברה וסגן נשיא אמפל הוא קיבל 1.2 מיליון דולר (4.5 מיליון שקל) בגין שנת 2011.

מלצר משמש כיום כדירקטור בחברה הבת של גאון, גאון אגרו, וכיו"ר גאון סחר וקמעונאות.

בגאון הסבירו את מינויו של מלצר ליו"ר הקבוצה בכך ש"הוא מכיר את פעילות הקבוצה מקרוב", וכן "הוא בעל ידע וניסיון רבים בתחום האגרו, ונוכח כוונת החברה להתמקד בתחום האגרו ולהרחיב פעילותה בתחום, ניסיונו של מלצר והיכרותו עם התחום צפויים לתרום במידה רבה לקידום החברה".

אתמול נחשף ב"גלובס" על כוונת גאון לפרוש מתפקיד היו"ר, על רקע מצבה המדורדר של חברת האחזקות ורצונה למקד את עסקיה בתחום המים. גאון אחזקות רשמה הפסד של כ-67 מיליון שקל בחודשים ינואר-ספטמבר 2011, בעיקר בגלל חלקה בהפסדי רשת אייס אוטו דיפו.