מחר - שיבושים באל-אופ כסולידריות עם עובדי אלביט

עובדי אל-אופ מצטרפים לעובדי תדיראן מערכות ועובדי אלישרא השובתים ■ זאת לאחר שמנכ"ל אלישרא, יצחק גת, חזר בו מההסכמות שהושגו בינו לבין ההסתדרות וועד העובדים

כ-700 עובדי אל-אופ ישבשו מחר את העבודה ויקיימו במהלך כל היום אסיפות הסברה כאות לסולידריות עם עובדי אלביט מערכות. בכך הם מצטרפים לכ-300 עובדי תדיראן מערכות ול-1000 עובדי אלישרא אשר נמצאים בשביתה כללית. החרפת הצעדים מתקיימת לאחר שמנכ"ל אלישרא, יצחק גת, חזר בו מההסכמות שהושגו בינו לבין ההסתדרות וועד העובדים, כך לטענת ועד העובדים.

העובדים מודיעים כי אם לא תתקיים התערבות מידית במשבר של יו"ר אלביט מערכות, מיקי פדרמן, או נשיא אלביט, יוסי אקרמן, יחריפו עוד השבוע את צעדיהם.

יו"ר הסתדרות עובדי המתכת והאלקטרוניקה, גבי אסרף אמר היום: "לצערי לא נותר לנו אלא להחריף אל הצעדים הארגוניים באלביט מערכות. אנו קוראים למנכ"ל אלישרא לחתום באופן מידי על ההסכם שגובש איתו אך החליט לחזור בו".

כזכור, לפני כשבועיים הגיע יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, אבי ניסנקורן, וועד העובדים להסכמות עם ההנהלה בנוגע להסכם הקיבוצי אשר לא חודש משנת 2010. עם זאת, ההנהלה הודיעה לעובדים כי הם חוזרים בהם מההסכמות שהושגו.