במקום האייפד החדש: פלאפון תשווק הגלקסי טאב של סמסונג

פלאפון יוצאת במבצע משותף עם סמסונג, לשיווק הטאבלט גלקסי טאב 10.1 ■ לקוחות פלאפון שיצטרפו לחבילת גלישה של 2 ג'יגה ב-139 שקל בחודש ל-36 חודשים, יוכלו לרכוש את הגלקסי טאב ב-89.9 שקל ולקבל זיכוי בכל חודש על עלות המכשיר

חברת פלאפון יוצאת במבצע משותף עם חברת סמסונג לשיווק הגלקסי טאב 10.1, הטאבלט מבית סמסונג, ללקוחות שייצטרפו לחבילת גלישה בחברת הסלולר. לקוחות פלאפון שיצטרפו לתוכנית עם חבילת גלישה בהיקף 2 ג'יגה ב-139 שקל בחודש ל-36 חודשים, יוכלו לרכוש את הגלקסי טאב ב-89.9 שקל ולקבל זיכוי בכל חודש על עלות המכשיר.

לקוחות שיהיו מעוניינים בחבילת גלישה גדולה יותר, יוכלו לרכוש 2 ג'יגה נוספים בתוספת של 30 שקל בחודש. ניתן גם לרכוש את הגלקסי טאב ללא חבילת גלישה מפלאפון במחיר של 3,236 שקל (89.9 שקל X 36 תשלומים).

המבצע המשותף של פלאפון עם סמסונג לשיווק הגלקסי טאב, מגיע על רקע סירובה של החברה להיענות לדרישות הגבוהות של אפל לשיווק בישראל של האייפד החדש. באפל דרשו מפלאפון (וכן מפרטנר שגם סירבה) להתחייב למכירות של כ-100 אלף מכשירים מהאייפד החדש בכל שנה, ל- 3 שנים. בפלאפון מסרבים נכון לעכשיו להיענות לדרישה זו.

אסף עופר, סמנכ"ל שיווק בפלאפון: "הגלישה בטאבלטים והנגישות לגלישה בכל מקום, הגבירו את השימושים ואת הצורך בחוויית גלישה מהירה ואיכותית בכל עת".