הפרסומת של בזק - הכי זכורה, אהובה ומושקעת השבוע

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירה של הפרסומת של בזק עם גידי גוב גבוהים משמעותית מיתר הפרסומות בטבלה, והם הגבוהים ביותר ב-5 החודשים האחרונים

הפרסומת של בזק היא הזכורה ביותר, האהובה ביותר והמושקעת ביותר השבוע. הפרסומת, שעלתה לאוויר באמצעות אדלר-חומסקי, שבה רואים נערה שבאה לשמור על הבית של גידי גוב ומדברת לאורך כל הפרסומת בז'רגון של בני-נוער, מתמקמת בראש מדד הפרסומות הזכורות וכן בראש מדד האהובות.

שיעורי הזכירה של הפרסומת גבוהים משמעותית מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 12.2%, כאשר עוצמת הזכירה גבוהה ב-70% מהממוצע. שיעורי זכירה אלה הם הגבוהים ביותר שהתקבלו ב-5 החודשים האחרונים.

במקביל, שיעורי האהדה של הפרסומת דומים לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 21.6%.

הפרסומת של בזק היא גם הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו בשבוע האחרון. סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כ-1.4 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

לדברי איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, "אין זה מפליא כי הפרסומות של בזק מובילה בפער ניכר הן בדירוג הפרסומות הזכורות והן בדירוג האהובות, שכן היא משלבת את כל האלמנטים אשר יוצרים בידול ואהדה לפרסומת, החל מהשקעה גבוהה במדיה של מותג חזק מאד, פרזנטור אהוב במיוחד, בשילוב מסר הומוריסטי-סרקסטי על עולמם של בני-הנוער".

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע דומה למספרן בשבוע הקודם, ועומד על 311 (בהשוואה ל-343 בשבוע שעבר).

במקביל, סך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים ירד בהשוואה לשבוע שעבר, ועומד על כ-28.8 מיליון דולר (לעומת 34.4 מיליון דולר בשבוע שעבר).

זכורות אהובות
 זכורות אהובות