יוסי וייס יחליף את יצחק ניסן כמנכ"ל התעשייה האווירית

ב-6 השנים האחרונות וייס כיהן בתפידים שונים בתע"א ומלבד היותו סמנכ"ל החברה הוא שימש גם כמנהל חטיבת מערכות טילים וחלל ■ "אני שמח על תהליך האיתור האיכותי שהתקיים בחברה", אמר יו"ר דירקטוריון התעשייה האווירית דב בהרב

התעשייה האווירית הודיעה היום (ה') כי דירקטוריון החברה בראשות דב בהרב בחר בסמנכ"ל יוסי וייס לכהונת מנכ"ל החברה. יוסי וייס יחליף את יצחק ניסן המסיים את תפקידו כמנכ"ל התעשייה האווירית. המינוי טעון אישור שרי הבטחון והאוצר.

יוסי וייס מכהן ב-6 השנים האחרונות כסמנכ"ל ומנהל חטיבת מערכות טילים וחלל. הוא בעל תואר מוסמך למדעים בהנדסת מכונות B.Sc מהטכניון בחיפה, השלים מכסת לימודי תואר שני בהנדסת מכונות בטכניון בחיפה ובעל תואר מוסמך במינהל עסקים M.B.A. (התמחות בשיווק) מאוניברסיטת תל-אביב.

טרם הצטרפותו לתע"א שרת וייס 27 שנים בחייל-הים ובתפקידו האחרון בדרגת אלוף משנה היה אחראי על כלל הפעילות לפיתוח והצטיידות בצוללות "דולפין" הראשונות וקליטתן בחה"י, וניהל מו"מ מול יצרני מערכות לחימה בארץ ובחו"ל בהיקף מאות מיליוני דולרים.

ב-6 השנים האחרונות וייס כיהן בתפידים שונים בתע"א ומלבד היותו סמנכ"ל החברה הוא שימש גם כמנהל חטיבת מערכות טילים וחלל והיה אחראי על ניהול מערכות רחבות היקף שכללו בין היתר פרוייקטים הקשורים לטילאות ימית ואווירית ועל מערכות נשק נ"מ ומערכות שיגור.

"אני שמח על תהליך האיתור האיכותי שהתקיים בחברה. יוסי וייס, המועמד שנבחר לכהן כמנכ"ל, מביא עימו את השילוב הראוי בין היכרות והבנה של מורשת תע"א לבין איכויות אישיות גבוהות ביותר.אני מאמין כי מינויו של יוסי יסייע לקידומה של החברה ליעדים חדשים תוך השגת מטרותיה ומצפה לשת"פ פורה עם המנכ"ל החדש. יוסי יחל מיידית בהכנות לכניסה לתפקידו", אמר יו"ר דירקטוריון התעשייה האווירית דב בהרב.