מחפשים עסקאות: טאואר תקיים כנסים בקוריאה, יפן וארה"ב

הכנסים יתמקדו במובילות העסקית ובהיצע הטכנולוגי של החברה, תוך שימת דגש על "חתירה למצוינות", הנושא בו מתמקדת החברה במהלך 2012 בכל תחומי הארגון

חברת השבבים טאואר, הודיעה היום (ג') כי תקיים השנה את הכנס הטכנולוגי השנתי של החברה, (TowerJazz Global Symposium), בשלוש מדינות: קוריאה, ארה"ב ויפן. הכנסים יתמקדו במובילות העסקית ובהיצע הטכנולוגי של החברה, תוך שימת דגש על "חתירה למצוינות", הנושא בו מתמקדת החברה במהלך 2012 בכל תחומי הארגון. במהלך הכנסים תציג החברה את הישגיה הטכנולוגיים והעסקיים.

הכנס הראשון יערך ב-21 ביוני, 2012, בסאול, קוריאה, בהובלת מנכ"ל החברה ראסל אלוואנגר ובכירים נוספים בחברה. הכנסים הנוספים יתקיימו במשרדי החברה בניו-פורט ביץ', קליפורניה ב-24-25 באוקטובר וב-4 בדצמבר בטוקיו, יפן.

זוהי הפעם השנייה בה מקיימת טאואר-ג'אז את הכנס השנתי שלה בקוריאה. החברה רואה חשיבות רבה באזור זה, ובשנים האחרונות רשמה התפתחות והתרחבות עסקית. בין לקוחותיה בשלוש השנים האחרונות ניתן למנות כ-40 חברות קוריאניות, והחברה בוחנת הזדמנויות עסקיות רבות נוספת.

הכנס השנה עתיד לחזק עוד יותר את נוכחותה של טאואר-ג'אז בקרב חברות הסמיקונדקטור הקוריאניות וכן להגביר את חשיפתה של טאואר-ג'אז בקרב מוסדות מחקר ואקדמיה בקוריאה, להן מציעה טאואר-ג'אז מגוון רחב של טכנולוגיות ויכולות תכנון.

"טאואר-ג'אז ממשיכה להרחיב את עסקיה בעולם, בזכות שלושת מתקני הייצור שלנו הממוקמים בשלוש יבשות, עם בסיס עובדים בינלאומי. השוק הקרואיני היה ויהיה השוק האסיאתי המהותי באסטרטגיה העסקית שלנו באזור", אמר ראסל אלוואנגר, מנכ"ל החברה.