חברת Viber תשיק את האפליקציה לווינדוס פון ולבלקברי

האפליקציה הישראלית המאפשרת יצירת שיחות והודעות בחינם דרך הסלולר חצתה לאחרונה את רף 50 מיליון המשתמשים, שמבצעים מיליארד דקות שיחה ומיליארד הודעות בחודש

חברת Viber הישראלית, המפתחת אפליקציה סלולרית לביצוע שיחות טלפון ושליחת הודעות טקסט בחינם על גבי רשת האינטרנט, משיקה היום (ג') גרסת בטא עבור מכשירי ווינדוס פון ובלקברי. האפליקציה מאפשרת לאתר משתמשי וייבר מתוך אנשי הקשר הקיימים במכשיר וכך ניתן להתקשר אליהם או לשלוח להם הודעות בחינם על בסיס החיבור לרשת האינטרנט הסלולרית או לרשת אינטרנט אלחוטית.

בחברה מציינים כי ההחלטה להשיק גרסאות לווינדוס פון ולבלקברי נולדה בעקבות דרישות חוזרות של משתמשים בחשבונות הפייסבוק והטוויטר של החברה. עוד ציינו כי לאחר שהחברה תוודא שהשירות עומד בכל תקני האיכות שלה בגרסת הבטא, תושק גרסה מלאה.

גרסת בלקברי זמינה עבור בעלי מערכת הפעלה מגרסה 5 ומעלה (להורדה:www.viber.com/blackberry) וגרסת ווינדוס פון תפעל על גרסה 7 ומעלה (להורדה: www.viber.com/wp7).

אפליקציית וייבר נחשבת לאחת הפופולריות ביותר בתחום השיחות וההודעות החינמיות לצד מתחרותיה, בהן Whatsapp, Tango, סקייפ ואחרות. בפברואר השנה הודיעה החברה כי חצתה את רף 50 מיליון המשתמשים, שמבצעים מעל למיליארד דקות שיחה בחודש ושולחים כמיליארד הודעות טקסט. עוד הודיעה החברה כי מדי יום מצטרפים 200 אלף משתמשים חדשים. בסך הכול וייבר נגישה ב-193 מדינות, כשבולטות בשימוש הן ארה"ב, ספרד, יפן, דרום קוריאה ובריטניה.

מייסד ומנכ"ל וייבר, טלמון מרקו, אמר היום כי "אנו שמחים להוסיף את ווינדוס פון 7 ובלקברי לרשימה ההולכת וגדלה של פלטפורמות שונות המסוגלות לתקשר ביניהן באמצעות האינטרנט ולספק חווית מסרים אוניברסאלית עבור מיליוני משתמשים חדשים בוייבר.