אחרי 12 שנה: מקאן מפסיק לטפל בתקציב "דה מרקר"

ממשרד הפרסום נמסר כי "שני הצדדים החליטו להיפרד משום שענף העיתונות אינו מאפשר כיום לעיתונים לצאת במסעות פרסום עצמיים"

אחרי 12 שנה, הודיע אתמול (ב') אילן שילוח, יו"ר קבוצת מקאן-אריקסון, על הפסקת ההתקשרות עם עיתון "דה מרקר". מקאן אריקסון הוא משרד הפרסום שחתום על השקתו של העיתון ב-2005, ועוד לפני זה בהשקת האתר בשנת 2000.

שילוח הודיע על הפסקת ההתקשרות בהודעה שפרסם בטוויטר, ובאופן רשמי נמסר מהמשרד כי "שני הצדדים החליטו להיפרד, משום שענף העיתונות אינו מאפשר כיום לעיתונים לצאת במסעות פרסום עצמיים".