אפליקציית פפראצי ישראלית תתגמל משתמשים שישלחו תמונות

אפליקציית סלולר חדשה בשם Paparazit מאפשרת למשתמשיה לדווח בזמן אמת על מיקומם של סלבס ■ מפתחי האפליקציה, בהם הצלם ברק פכטר, מבטיחים גם לתגמל את המשתמשים שישלחו תמונות - אם הן יתפרסמו במדורי הרכילות

סלבריטאים אף פעם לא נהנים מעדשות הפפראצי שמחפשות אותם בכל מקום - כך לפחות הם טוענים. אבל בסופו של דבר, בין אם אתה כוכב ריאליטי ש-15 דקות התהילה שלו עומדות לפוג ובין אם אתה זמר מבוגר ששיאו מאחוריו, תמונה אחת במדור הרכילות בעיתון או באינטרנט יכולה בהחלט לעשות עבודה טובה כדי להזכיר את קיומך.

אפליקציית סלולר חדשה בשם Paparazit היא מעין רשת חברתית ייעודית שמאפשרת למשתמשיה לדווח בזמן אמת על מיקומם של סלבס, לצלם אותם ולהעלות את התמונה עם המיקום.

אבל זה לא הכול: מייסדי האפליקציה מבטיחים גם לתגמל את המשתמשים שישלחו תמונות - אם אלה יתפרסמו במדורי הרכילות הגדולים בישראל.

ב-Paparazit מסבירים כי הם מקושרים למדורי הרכילות הגדולים, וכשתמונה שצולמה על-ידי משתמש תימכר לאחד המדורים האלה - בעיתון, בטלוויזיה, באינטרנט וכו' - המשתמש יתוגמל ב-50% מהרווח.

על-פי אתר החברה, התשלום יועבר אליו בהעברה בנקאית אל חשבון הבנק או באמצעות משלוח צ'ק. עוד מבהירים באתר כי רק בני 18 ומעלה יוכלו לזכות בתגמול, בעוד קטינים מתחת לגיל 18 יוכלו לקבל את הכסף באמצעות העברה לחשבון של הוריהם.

מייסד ומנכ"ל החברה הוא אוהד גולוב, בן 29, סטודנט למדעי החברה שעובד בתחום ההיי-טק. לצידו פועלים ג'וש שוהם כסמנכ"ל פיתוח עסקי, צלם הפפראצי המוביל ברק פכטר וכן נועה פכטר שאחראי על ניהול התוכן.

לדבריו גולוב, "מטרתנו היא לשנות את עולם הפפראצי ולהפוך אותו לזמין ומיידי ולא לחכות לעיתון או לשידורים. בעידן הסמארטפונים אנחנו יכולים להפוך כל צרכן לצלם פפראצי, לדווח ולקבל עדכונים בזמן אמת ואף להרוויח מזה גם כסף".

האפליקציה זמינה לאייפון (http://itunes.apple.com/il/app/paparazit/id505093117), למכשירי אנדרואיד (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.paparazit) ובקרוב גם לבלקברי.