טאואר קיבלה מסגרת אשראי של כ-50 מיליון ד' מחברה ביפן

יצרנית השבבים תקבל מסגרת אשראי למשך 3 שנים ■ ההסכם נחתם עם GE Capital ביפן ■ ההלוואות תישאנה ריבית ליבור או טיבור פלוס 2.6% לשנה ■ טאואר תוכל לנצל רק 30 מ' ד' בשנה הקרובה

יצרנית השבבים טאואר הודיעה היום (ד') כי חתמה על הסכם מחייב לקבלת מסגרת אשראי של עד 50 מיליון דולר (4 מיליארד ין יפני), למשך 3 שנים עם GE Capital ביפן, חברה בת של GE Corporation העולמית.

באם ינוצל קו האשראי, תישאנה ההלוואות שתילקחנה ריבית של ליבור או טיבור, פלוס 2.6%, לשנה, והן תועמדנה לפירעון במהלך 2015. בשנה הקרובה, בהתאם להסכם של טאואר עם מייקרון טכנולוגיות, תוכל טאואר-ג'אז לנצל רק עד 30 מיליון דולר תחת הסכם זה. לאחר מכן תוכל, באם תבחר בכך, לנצל את מלוא קו האשראי,.

מר קלארק גריפית', סגן נשיא בכיר ב-GE Capital, אמר כי "אנו שמחים מאוד להעמיד את מסגרת האשראי שתגביר את איתנותה הפיננסית ותתמוך במטרות האסטרטגיות של טאואר. GE Capital היא מובילה בתחום מסגרות האשראי ועסקה זו מהווה עבורה פריצה אסטרטגית לשוק היפני בפרט והאסיאתי בכלל".

אורן שירזי, סמנכ"ל הכספים של טאואר אמר: "אנחנו מרוצים מאוד מהעובדה שתאגיד בנקאי גלובאלי ברמה של GE מעמיד לרשותנו קו אשראי לניצול על פי בחירתנו. הסכם זה מהווה הישג פיננסי נוסף המגביר את איתנותנו הפיננסית ומאפשר לחברה גמישות תפעולית הנדרשת להמשך צמיחה ביפן ובעולם בכלל".