ריטליקס: עלייה של 21% בהכנסות; הרווח הנקי - 5 מיליון דולר

ריטליקס מפרסמת היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון לשנת 2012 ■ ההכנסות הסתכמו בכ-65.7 מיליון דולר ■ שפר, מנכ"ל החברה: "התחלה טובה לשנת 2012"

ריטליקס, ספקית בינלאומית מובילה של תוכנה ושירותים לרשתות קמעונאיות גדולות, הפועלות בסביבות עבודה מורכבות, מפרסמת היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון לשנת 2012.

ריטליקס דיווחה כי ההכנסות גדלו בכ-21% והסתכמו בכ-65.7 מיליון דולר לעומת כ-54.1 מיליון דולר אשתקד. הרווח הנקי (Non-GAAP) גדל בכ-50% ל-5 מיליון דולר, או 0.20 דולר למניה בדילול מלא לעומת כ-3.3 מיליון דולר, או 0.13 דולר למניה בדילול מלא אשתקד.

הרווח התפעולי (Non-GAAP) גדל בכ-30% ל-6.2 מיליון דולר, לעומת 4.8 מיליון דולר אשתקד.

שוקי שפר, מנכ"ל החברה, מסר: "היתה לנו התחלה טובה לשנת 2012, בה השגנו תוצאות פיננסיות חזקות, המשכנו להוציא לפועל את האסטרטגיה שלנו ופעלנו להטמעת תוכנות ללקוחותינו. תוצאות הרבעון הראשון ממשיכות לאשר את חוזקו של המיצוב והאסטרטגיה שלנו, המתמקדת במוצרים חדשניים, כולל חבילת הפתרונות ריטליקס 10 ומוצרים מוטי שירות".

"בנינו את חזקות החברה על מנת לתת מענה למגמות חדשות בשוק, תוך התמקדות בחנות ובלקוחות ומרכיבי מפתח, כגון מסחר אלקטרוני וסלולרי. ברבעון זה זכינו בלקוחות ופרויקטים לרוחב תחומי הפעילות שלנו וברחבי העולם, כולל בסין ושווקים מתעוררים אחרים. חבילת הפתרונות ריטליקס 10 ומוצרים חדשניים אחרים, בשילוב עם מוצרים מוטי שירות בעלי ערך, מייצרים לנו הזדמנויות רבות בשוק ממגוון קמעונאים, הפועלים בסביבה מורכבת ובהיקפים גדולים, ומסייעים לנו בהגדלת היקף הפעילות בקרב לקוחותינו ובניית הצבר שלנו ל- 2012 ואחריה", אמר שפר.