נחתמה עסקת המיזוג בין טריגר פורסייט ופירמת דלויט

פירמת ראיית החשבון והייעוץ Deloitte בריטמן-אלמגור-זהר תמזג את פעילות הייעוץ האסטרטגי-עסקי שלה עם חברת טריגר פורסייט של נעם גונן ושלי תשובה

פירמת ראיית החשבון והייעוץ Deloitte בריטמן-אלמגור-זהר חתמה השבוע על עסקה במסגרתה תמזג את פעילות הייעוץ האסטרטגי-עסקי שלה עם חברת טריגר פורסייט. עם השלמת העסקה תצטרף חברת טריגר פורסייט לקבוצת Deloitte בריטמן-אלמגור-זהר ותהווה חלק ממנה.

חברת טריגר פורסייט, בניהולם של נעם גונן ושלי תשובה, מונה 30 עובדים, מתוכם 25 יועצים, והינה בין החברות המובילות בישראל בתחום הייעוץ האסטרטגי-עסקי. בין לקוחותיה נמנים שיכון ובינוי, אלקטרה, פרטנר, רשת, עלבד, בנק הפועלים, תנובה, מגדל ורבים אחרים.

בין היתר שכרה חברת אלביט מערכות את שירותי חברת הייעוץ טריגר פורסייט לגבי ההתמודדות במכרז תשתיות התקשורת של חברת החשמל; וזכיינית ערוץ 2 רשת שכרה את שירותיה על מנת שתייעץ לה בנושא המעבר לרישיונות.

Deloitte בריטמן-אלמגור-זהר הינה בין פירמות ראיית החשבון המובילות בישראל ומעסיקה 71 שותפים ודירקטורים ולמעלה מ-1,000 עובדים ב-6 משרדים ברחבי הארץ. הפירמה הנה חלק מהפירמה הגלובלית Deloitte הפעילה ב-150 מדינות בעולם ומעסיקה למעלה מ-182,000 עובדים. מחזור העסקים של Deloitte בשנת הכספים 2011 הסתכם ב-28.8 מיליארד דולר.

על-פי הסכם המיזוג בין הפירמות, נעם גונן ושלי תשובה, השותפים המנהלים בטריגר פורסייט, ימשיכו לנהל את פעילות הייעוץ שלהם כחלק מקבוצת Deloitte בריטמן-אלמגור-זהר.

לדברי רו"ח יגאל בריטמן, יו"ר ומנהל עסקים ראשי ב-Deloitte בריטמן-אלמגור-זהר: "לטריגר פורסייט יכולות מהטובות בתחום הייעוץ האסטרטגי עסקי, ואין כל צל של ספק שזו תוספת רצינית, אשר תייצר ערך ללקוחות הפירמה ותחזק את המשרד בתחומי האסטרטגיה".

נעם גונן הוסיף כי "החיבור לפירמה גלובלית מובילה כ-Deloitte יאפשר לנו לספק ללקוחותינו שירות מקצועי ברמה בינלאומית מובילה".

יצוין כי עסקת המיזוג כפופה לאישור הממונה על ההגבלים העסקיים.