פרולור תנסה לגייס 32.5 מיליון דולר בהנפקת מניות לציבור

(עדכון) - חברת הביומד הכריזה כי בכוונתה לצאת להנפקה של 6.5 מיליון מניות לציבור במחיר של 5 דולר למניה ■ מניית החברה צונחת במסחר בוול סטריט

חברת הביומד פרולור שפכה היום (ו') אור על הנפקת המניות לציבור עליה הודיעה אתמול בלילה, אולם אז לא צירפה פרטים נוספים להודעה, ועקב כך צוללת מנייתה במסחר בוול סטריט.

פרולור תנפיק 6.5 מיליון מניות במחיר של 5 דולר למניה, כך שההכנסות אותן צופה פרולור כתוצאה מההנפקה עומדות על 32.5 מיליון דולר. החברה העניקה לחתמים 30 יום על מנת לרכוש עד כ-975 אלף מניות, וההצעה תסגר ב-16 במאי.

עוד הודיעה פרולור כי היא תשתמש ברווחים מההנפקה למטרות כלליות כגון מחקר ופיתוח, כולל הוצאות על ניסויים קליניים, גיוסי הון והוצאות מנהלתיות כלליות. בנוסף ציינה החברה כי ייתכן ותשתמש ברווחים לרכישה או השקעה בעסקים משלימים, מוצרים וטכנולוגיות.

פרולור הינה בעלת הזכויות למולקולה בשם CTP, שהצמדתה לתרופה קיימת עשויה להאריך את חיי התרופה בתוך מחזור הדם. הטכנולוגיה האמורה רלוונטית לתרופות שעשויות מחלבונים (תרופות ביוטכנולוגיות). הגיוס הנוסף צפוי לממן את המשך הניסויים בטכנולוגיה זו.

ברקע, נזכיר כי פרולור דיווחה השבוע על תוצאות חיוביות מניסוי המשך שלב II בן ארבעה חודשים בהורמון הגדילה ארוך הטווח hGH-CTP בחולים מבוגרים הסובלים מחוסר בהורמון גדילה.

תוצאות הניסוי איששו את ממצאי ניסוי שלב II שהראו כי לזריקה חד שבועית של hGH-CTP יש פוטנציאל להחליף שבע זריקות יומיות של הורמון הגדילה המשווק כיום לחולים. בפרולור ציינו כי התוצאות נותנות תוקף לשיטת המינון לניסוי שלב III המתוכנן ע"י החברה.