צפו בווידיאו: סמסונג משיקה קולקציית סמארט TV חדשה

בניגוד למתחרות בשוק, סמסונג משיקה מסכים חכמים עמוסי אפליקציות מקומיות, כמו מאקו, חדשות 2, ,וואלה, ישראל היום ושירותי השכרת סרטים ■ הטלוויזיות כוללות גם הפעלה קולית, אבל לא בעברית

דגמי הסמארט TV שהושקו בחודש ינואר בתערוכת האלקטרוניקה הצרכנית CES, על-ידי סמסונג, מגיעים בימים אלו בישראל. החברה הדרום קוראינית קיימה היום (ב'), מסיבת עיתונאים להצגת הקטלוג החדש שלה. הבשורה של סמסונג, אפליקציות מקומיות רבות בעברית. דבר שלא קיים אצל המתחרות: LG, סוני ופנסוניק.

סמסונג תציע ממש בקרוב את אפליקציית הווידיאו של חדשות 2 (כולל מבזקי גלובס TV) המאפשרת צפייה במבזקי וידיאו בקטגוריות שונות לפי דרישה. בנוסף, אפליקציה בשם My Music Cloud, תאפשר לעלות שירים לשירות ענן, אליו ניתן לגשת ולהאזין ישירות מהטאבלט, הסמארטפון והמחשב. סמסונג גם תאפשר להאזין לשירים בטלוויזיה שלה, תציע שירות השכרת סרטים בתשלום בשם אורלנדו VOD וגם אפליקציה ישראלית - בוליווד. בנוסף, יש גם אפליקציות של ynet ואתר חדשות הטכנולוגיה הישראלי Home Theater, ישראל היום וצפייה בתכנים של מאקו מבית קשת.

חלק מהדגמים בסדרות הסמארט TV כוללות מצלמת וידיאו ומיקרופון המשולבות בחלק העליון של המסך, לניהול שיחות דרך אפליקציית סקייפ. מעבר לזה, האביזר הזה מאפשר להפעיל תוכנות שונות בטלוויזיות באמצעות תנועות הידיים וגם לשלוט במסך באמצעות הקול (כרגע, רק באנגלית), כמו: העברת ערוצים, סגירת הטלוויזיה והנמכת והגברת הסאונד. המצלמה גם מאפשרת זיהוי הצופה, דבר החוסך שימוש בסיסמאות באפליקציות שונות.

סדרת הדגל של החברה היא ה-ES, הכוללת מסכים בטכנולוגיית LED בגדלים של 46, 55, 60 ו-65 אינץ'. המסכים כוללים מסגרת קדמית דקה של 5 מ"מ, כאשר עובי המסך עומד על פחות מ-3 מ"מ. המעבד הוא כפול ליבה, המאפשר ביצוע מספר פעולות בו זמנית וגם דפדפן אינטרנט התומך בפלאש ואפשרות צפייה לתלת ממד.

מסך בגודל 46 אינץ' מדגם ES8000 יעמוד על 12,000 שקל, כאשר מסך בגודל 55 אינץ' יעלה 20,000 שקל.