השיחה: עידן עופר תולה תקוות בקואליציה

בכירי המשק נפגשו עם בכירי אוניברסיטת חיפה ■ שרון קדמי שוב בחדר הלידה ■ וגם: ציפי רובין מפרגנת לליא קניג

בעוד קבוצת הכדורגל של מכבי חיפה מפסידה את גביע המדינה, האוניברסיטה של עיר הכרמל דווקא יצאה אמש (ג') נשכרת. ערב הגאלה השנתי של פורום בכירי המשק, מטעמה של אוניברסיטת חיפה, נערך אמש בביתם של שגריר בריטניה בישראל, מת'יו גולד ורעייתו סיליה. אורח הכבוד באירוע היה נגיד בנק ישראל פרופ' סטנלי פישר.

סטנלי פישר, פורום בכירי המשק / צילום: יוני רייף
 סטנלי פישר, פורום בכירי המשק / צילום: יוני רייף

סטנלי פישר

את האירוע פתח נשיא אוניברסיטת חיפה, פרופ' אהרון בן-זאב שדיבר על תרומתם ופעילותם של בכירי המשק: "לראות כל כך הרבה אנשי עסקים שפתחו את ליבם ואת פנקס ההמחאות שלהם בשביל אוניברסיטת חיפה - זה מחמם את הלב". בהמשך, סקר פרופ' בן-זאב את פעילות האוניברסיטה המציינת השנה 40 שנות פעילות אקדמית. השגריר גולד בירך את אורחיו וסיפר: "בכל פעם ששואלים אותי על החרם בבריטניה על ישראל, אני מפנה אותם לשיתופי הפעולה בין אוניברסיטת חיפה לאוניברסיטאות באנגליה, ולעובדה שבשנה האחרונה גדל היקף המסחר בין ישראל לאנגליה ב-34%". פישר התייחס בדבריו למצב המשק הישראלי והאתגרים העומדים בפניו, ושם דגש על התמודדות המשק הישראלי עם המשבר הפוקד את השוק האירופאי.

רמי לוי, פורום בכירי המשק / צילום: יוני רייף
 רמי לוי, פורום בכירי המשק / צילום: יוני רייף

רמי לוי

במהלך הערב הוענקו לשני סטודנטים מצטיינים מלגות לימודים מטעמו של רמי לוי, בעלי רשת שיווק השיקמה, שנתן גם את החסות הראשית לאירוע. אות פורום בכירי המשק של אונ' חיפה הוענק לעידן עופר ולאיתן סטיבה, על פעילותם לקידום המשק הישראלי. עופר אמר שהוא מקווה כי הקואליציה הענקית החדשה אכן תקדם את תהליך השלום באזור. נכחו: דב לאוטמן יו"ר קרן לאוטמן, סמי סגול, עמוס שפירא הנשיא הנכנס של האוניברסיטה, גד פרופר, יצחק קאול, איריס בק, שלמה ולאה נס, גדעון ביקל, איזי בורוביץ', חנה פרי-זן, שמעון אלקבץ, שמעון חפץ, עודד פלר, דני גילרמן, עמי שגיא, ישי הרמתי, ג'ורג' חורש, בוריס קרסני, נגה קנז ונוספים.

הקונספט של זינו

חברת ביגוד הספורט נייקי ערכה אמש בחנות הדגל בהרצליה פיתוח אירוע השקה, שבמהלכו חשפה את הקונספט העיצובי החדש שיאפיין את חנויות החברה. האירוע אמש היווה חלק מתהליך כולל שבמסגרתו מרחיבה נייקי את תחום הלבשת הכדורסל בחנויות המותג בארץ, וממש כמו בחנויות הגדולות ברחבי העולם, יוצבו בחנויות פינות כדורסל עם מגוון רחב של הנעלה וביגוד כדורסל מקצועי ואופנתי.

חיים זינו, שמעון מזרחי, חברת נייקי משיקה קונספט עיצובי חדש / צילום: עדי הלמן גזיאל
 חיים זינו, שמעון מזרחי, חברת נייקי משיקה קונספט עיצובי חדש / צילום: עדי הלמן גזיאל

חיים זינו ושמעון מזרחי

בשיאו של הערב הוקרן בשיטת וידאו-מאפינג על חזית בניין החנות מגרש כדורסל וירטואלי. אירח: חיים זינו מנכ"ל נייקי. הגיעו במצב רוח ספורטיבי: שחקן ה-NBA עמרי כספי, שזכה לתשומת לב רבה, איתן פולק, דובי שניידמן, קובי סקאל, שמעון מזרחי, דיוויד ודני פדרמן, רוני ורטהיימר, אפי אשל, אודי רקנאטי ואלעד קופרמן מלווה ברעייתו סיגל.

שרון קדמי אב בשלישית

התרגשות במשרד התמ"ת: למנכ"ל המשרד, שרון קדמי, נולדה הבוקר בת במשקל של 2.9 ק"ג והיא אחות לאימרי (8) ולירין (5).

שרון קדמי, תינוקת חדשה / צילום: איל יצהר
 שרון קדמי, תינוקת חדשה / צילום: איל יצהר

שרון קדמי

חבריו של קדמי למשרד התמ"ת ידעו לספר היום כי האם קרן מרגישה טוב, ואב הנרגש, שרון, לא היסס וחרג משגרת הפעילות הלחוצה בוועדות המזון, כדי להחזיק ליולדת היד ולמצות את החוויה המשפחתית המרגשת שנרשמה במחלקת היולדות של בית החולים איכילוב בתל-אביב.

מצדיעים לליא קניג

חברי אגודת ידידי תיאטרון הבימה הגיעו אמש למוזיאון תל-אביב לפרמיירה של הסרט "אהבותיה של ליא קניג", המתאר את סיפור חייה של אחת מגדולות שחקניות התיאטרון בישראל. את הסרט ביימה טלי אוחיון והוא עוקב אחר חייה של ליא קניג בשנים האחרונות, בשילוב חומרי ארכיון שתיעד בעלה המנוח, הבמאי צבי שטולפר.

ציפי רובין, ליאה קניג, אגודת ידידי תיאטרון הבימה / צילום: יוסי כהן
 ציפי רובין, ליאה קניג, אגודת ידידי תיאטרון הבימה / צילום: יוסי כהן

ציפי רובין וליא קניג

קניג, המשחקת בהבימה מעל 40 שנים, הודתה לחברי האגודה על הסיוע שהם מעניקים להמשך פעילות התיאטרון "גם בזמנים קשים" כדבריה, והם הודו לה במחווה מפרגנת כשמילאו את השורות הראשונות באולם. הגיעו לעשות כבוד: תאודור אור ומיכאלה שידלובסקי אור, יו"רית אגודת הידידים ציפי רובין ובעלה עו"ד פיני רובין, יפית גרינברג, נאוה רביד, אודליה פרידמן, בני צרפתי, מינה צמח, יונה אליאן וששי קשת, יובל כספין ועוד.

שמחון חריף

יממה לאחר השלמת הרכישה של חברת נען-דן-ג'יין ע"י ענקית ההשקיה והחקלאות ההודית JAIN, המשיכו הצדדים לעסקה לחגוג. שר התמ"ת שלום שמחון הגיע לברך את ראשי JAIN שבאו לישראל לרגל העסקה ולציון 20 שנות קשרים בין ישראל להודו.


שמחון, ג'יין ואופן

במפגש שנערך בתערוכת אגריטק, התערוכה הבינלאומית לטכנולוגיה חקלאית, הבטיח שמחון לחזק עוד יותר את הקשר בין המדינות והחברות. אניל ג'יין, מנכ"ל JAIN העולמית, ואמנון אופן, דירקטור בנען-דן-ג'יין, כיבדו את השר התכבדו בעצמם בחטיפים הודיים חריפים במיוחד לרגל חתימה ההסכם בין החברות.