עכשיו זה רשמי: לני קרביץ מגיע לישראל

כוכב הרוק יופיע בפארק הירקון בת"א ב-6 באוקטובר ■ לבקשתו של קרביץ, בן לאב יהודי ואם אמריקנית, ישונה שם המופע בפארק הירקון חד-פעמית ל "Black and white Israel"

זה רשמי: לני קרביץ מגיע לישראל; המפיק גד אורון, העובד במקביל על הופעתה של להקת Guns and roses בארץ ב-3 ביולי, אישר אמש את קיום הופעתו של כוכב הרוק האמריקני, זוכה ארבעה פרסי הגראמי, בפארק הירקון בתל אביב ב- 6 באוקטובר. זאת במסגרת סיבוב הופעות עולמי לקידום אלבומו התשיעי "Black and white America". לבקשתו של קרביץ, בן לאב יהודי ואם אמריקנית, ישונה שם המופע בפארק הירקון חד פעמית ל "Black and white Israel".

קרביץ בן ה 48 התפרסם בשנת 89', אז יצא אלבום הבכורה שלו "Let love rule" שזכה לביקורות נלהבות. גם הצלחתו המסחרית גדלה בהדרגה, והוא זכה לשורה ארוכה של להיטים גדולים בהם "It ain't over till It's over", "Are you gonna go my way", "Fly away", "American woman" ועוד רבים. כמו כן כתב והפיק לאמנים אחרים, ובין השאר היה אחראי ללהיט "Justify my love" של מדונה והאלבום "Be my baby" של הזמרת-שחקנית הצרפתייה ונסה פרדי. כיום מחלק קרביץ את רוב זמנו בין ניו יורק, פריז ואיי הבהמס (מולדתה של אמו) שם גם נכתבו והוקלטו רוב שירי אלבומו האחרון. בשנה החולפת פצח גם בקריירה קולנועית וגילם את סנה, הסטייליסט המסייע לקטניס אברדין בשובר הקופות "משחקי הרעב". גם בתו זואי, מנישואיו הקצרים לשחקנית ליסה בונה (כוכבת הסדרה "משפחת קוסבי") בסוף שנות ה 80', נחשבת כוכבת עולה בהוליווד.

מכירת הכרטיסים למופע של לני קרביץ בפארק הירקון תחל ב-31 בחודש, כאשר מחיר כרטיס רגיל 360 שקלים ומחיר למתחם טבעת הזהב הסמוך לקדמת הבמה 760 שקלים. כמו כן תקיים ההפקה המקומית מבצע מיוחד עד ה- 3 ביולי, במהלכו יזכה כל מי שכבר רכש כרטיס להופעתה של להקת Guns and roses בהנחה של 70 שקלים. גם מנויי שירות Musix של חברת פלאפון יוכלו לרכוש כרטיס במחיר מוזל של 290 שקלים במהלך עשרת ימי המכירה הראשונים.