שכטר ביקש הקפאת הליכים להלו 015 - השותפים מתנגדים

ל"גלובס" נודע כי משפחת פרנקל-מטיאס גייסה משקיע חיצוני שהיה מוכן להיכנס לחברה במקום יורם שכטר, אך הוא סירב

יורם שכטר, המחזיק 50% ממניות חברת היל"ת המחזיקה בחברת 015 הלו, הגיש בקשה להקפאת הליכים. יתר בעלי המניות בחברה, משפחת מטיאס-פרנקל והרבנית ברוריה זבולוני, צפויים להתנגד לבקשה.

כפי שנחשף ב"גלובס", בין הצדדים מתנהלת מלחמה מכוערת, כאשר יורם שכטר למעשה החליט להשתלט על החברה ולמעשה ניטרל את בעלי המניות, שותפיו, מכל מה שקורה בחברה, פיטר עובדים והשאיר גרעין מצומצם בחברה, שממשיך להפעיל אותה במתכונת מצומצמת.

בין עורכי הדין של הצדדים מתנהלת בימים אלה מלחמה. ל"גלובס" נודע כי משפחת פרנקל-מטיאס גייסה משקיע חיצוני שהיה מוכן להיכנס לחברה במקום יורם שכטר, אך הוא סירב.

שכטר גזר על עצמו שתיקה ואינו משיב לפניות אליו.

כפי שנראה כעת, הסיפור של הלו 015 די גמור, ויש להניח כי החברה תסיים את חייה בצורה כזו או אחרת. בימים הקרובים יגיב עו"ד יעקב וינרוט לבקשה של שכטר, והרבה מהמהלכים שנעשו בחברה בשבועות האחרונים צפויים לצוף על פני השטח.

עו"ד שוקי שטיין המייצג את יורם שכטר אמר בתגובה, כי: "משפחת מטיאס-פרנקל לא הציעה להכניס שותף, ויתירה מכך גם לא הזרימה כסף כפי שהייתה אמורה לעשות כבעלת מניות". ביום שני הקרוב יתקיים דיון בבקשתו של יורם שכטר להקפאת הליכים בחברת 015 הלו, כאשר שותפיו משפחת פרנקל-מטיאס והרבנית ברוריה זבולוני צפויים להתנגד ולדרוש את פירוקה של החברה.