אלשיך דחתה את בקשת הקפאת ההליכים של פרפקט ליס

חברת הליסינג פרפקט ליס נקלעה לחובות של כ-67.5 מיליון שקל ■ אלשיך: "לא מדובר בבקשת הבראה של ממש, מן הסוג לה נועדה הקפאת הליכים"

סגנית נשיאת בית המשפט המחוזי בתל-אביב, השופטת ורדה אלשיך, דחתה היום (א') את בקשתה של חברת הליסינג פרפקט ליס להקפאת הליכים. זאת, בנימוק כי לא מדובר בבקשת הבראה של ממש, מן הסוג לה נועדה הקפאת הליכים.

"עיון בחלופות המוצעות מעלה במפורש כי עניין לנו ב'הסדר' שאינו אלא חיסול (או אם תרצה כינוס) 'דה-לוקס' של פעולות החברה", כתבה אלשיך בהחלטתה.

פרפקט ליס ביקשה מבית המשפט לממש את חוזי הליסינג והזכויות הנלוות שלה ולמכור אותם לחברה אחרת - לדברי אלשיך, "באופן שלא יותיר בידי החברה שבהסדר כל תוכן או פעילות". אלשיך קבעה כי "לא לזאת, ובמלוא הכבוד, נועדה הקפאת הליכים".

לאור החלטתה לדחות את בקשת הקפאת ההליכים, קבעה אלשיך דרך ביניים, לפיה הנושים המובטחים של פרפקט ליס יוכלו לממש את נכסי החברה במסגרת הליך כינוס נכסים.

"נוכח נוכח צו היעילות וההגינות, כמו גם ההגנה על זכויות הנושים הרגילים, ראוי כי ינוהל הליך כינוס אחד בו יכהן בעל תפקיד אחד, מוסכם אשר יבצע את המימוש וישלם לכל נושה מובטח את חלקו הראוי", קבעה אלשיך.

פרפקט ליס נקלעה באחרונה לחובות של כ-67.5 מיליון שקל, ובשבוע שעבר הויא הגישה למחוזי בתל-אביב בקשה להקפאת הליכים למשך 60 יום.