סלקום - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.1 מיליון שקל

המפעילים החדשים הושקו השבוע, אך סלקום הוותיקה מובילה את הטבלה

1. כמה שאנחנו מופתעים בשנה האחרונה. האביב הערבי, המחאה החברתית, החבירה של מופז לביבי, ועכשיו - המפץ הסלולרי. טובי המומחים לא חזו, הפרשנים לא ניחשו, ובימים אלה ממש נבנה מול עינינו סדר עולמי חדש בענף התקשורת המקומי.

את רמי לוי, הרובין הוד של הישראליות החדשה, החליף מיכאל גולן שלא מפסיק לבעוט ולשרוט, מירס החליפה את שמה להוט מובייל, וחברות הסלולר הוותיקות צופות במתרחש בעיניים משתאות. אירוע בסדר גודל שכזה מתרחש במשק קטן כמו שלנו פעם בדור.

כנראה שהמרוויחים המיידים מהרפורמה בשוק התקשורת יהיו השחקנים בשוק הפרסום, קרי משרדי הפרסום של מפעילות הסלולר הוותיקות והמדיה. סלקום, פלאפון ופרטנר, שבנו בעמל רב מותגים עם ערכים, לא יוותרו בקלות על תיק הלקוחות ויפרסמו בווליום גבוה, דבר שנמנעו ממנו בשנים האחרונות. כעת התחרות הופכת להיות תחרות על מחיר.

סלקום מובילה השבוע בראש טבלת המותגים המושקעים באמצעות גיתם BBDO וממשיכה עם מסלול משפחה ב"הכול כלול" ב-399 שקל. הפרסומת עלתה לפני השקת המפעילים החדשים, ולא מן הנמנע כי המסלול יעבור עדכון עקב ההצעות האטרקטיביות של המתחרים.

2. בנק לאומי עולה השבוע עם הגל הפרסומי הגדול ביותר שלו מתחילת השנה ומציע כלים דיגיטליים לניהול התקציב המשפחתי. באופן לא שגרתי, הבנק משלב בפרסומות החדשות שלו מבית מקאן-אריקסון את חברת כרטיסי האשראי שלו, לאומי קארד, ומפנה אותנו אל עולם הפינוקים שלה.

3. נסיים עם המשרד לאיכות הסביבה, שעולה בימים אלה עם קמפיין נוסף המעודד צרכנות סביבתית. הפרזנטור טל פרידמן (ראש דשא) ממשיך לככב, והפעם מצטרפת אליו גם דמות בנו המעוטרת אף היא בראש דשא, והכול באמצעות לשכת הפרסום הממשלתית.

המותגים המושקעים
 המותגים המושקעים

* הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.