דלק ישראל משיקה שירותים חדשים בחנויות הנוחות מנטה

במסגרת המהלך, בסניפי מנטה יינתנו שירותי דואר, ויימכרו מוצרים של המותג הפרטי של סופר-פארם וכן מוצרי סודה סטרים

דלק ישראל עושה צעד נוסף בפיתוח הפעילות הקמעונאית במתחמי התדלוק. היום (ב') הכריזה החברה על שיתופי-פעולה רחבים עם דואר ישראל, סודה סטרים, המותג הפרטי של סופר-פארם והרחבת סל המוצרים לקנייה משלימה - הכול תחת הסלוגן "הכול בעצירה אחת".

הרעיון הוא להרחיב משמעותית את סל השירותים הניתנים ברשת חנויות הנוחות מנטה, וליצור בידול והעדפה מול רשתות הנוחות האחרות yellow, סוגוד, אלונית ו-TEN.

השקת קטגוריה חדשה

אחרי פיילוט שהוכתר לדברי החברה בהצלחה, ניתן יהיה לקבל מגוון משירותי דואר ישראל בחנויות מנטה. השירותים כוללים תשלום חשבונות ללא עמלה, משלוח מכתבים וחבילות בתוך הארץ ולחו"ל, משלוח דואר מהיר, משלוח דואר רשום, תשלום דוחות, תשלום אגרת רישיון נהיגה ורכב, רכישת מוצרי דואר כמו בולים, מעטפות, אגרות חג ועוד. המוצרים והשירותים יוצעו במחירים הזהים לסניפי הדואר.

בנוסף, המותג הפרטי של סופר-פארם "LIFE" יימכר ברשת מנטה, לרבות תרופות OTC של המותג הפרטי. כמו כן, הרשת תחל במכירת מכשירי ואביזרי סודה סטרים, ונקודות המכירה של החברה יספקו שירות מסביב לשעון ללקוחות קיימים.

כמנוע צמיחה נוסף, מבקשים במנטה לבסס את הקנייה המשלימה ברשת והשקת קטגוריה חדשה בתחום ב-50 סניפים, שיפעלו לצד 12 סניפי מנטה מרקט. הקטגוריה כוללת מוצרי פסטה, קטשופ, דגני בוקר, טונה, רסק עגבניות, משחת שיניים, שקדי מרק, שמפו, מרכך, נייר טואלט, מגוון מוצרי מחלבה ומשקאות.

במנטה מתחייבים כי מחירי המוצרים יהיה דומים למחירי הסופרמרקטים השכונתיים.

"המהלך משקף את התפיסה החדשה שלנו ואת הפיכת מתחם התדלוק למתחם קמעונאי, המספק לצרכן פתרונות פונקציונליים מגוונים בנוחות ויעילות מרבית. מדובר במהלך ראשון מסוגו, בו מתחמי התדלוק של החברה משמשים כ'קניונית נוחות' לכל דבר, ובחודשים הקרובים בכוונתנו להמשיך ולהרחיב את הפעילות הקמעונאית עם שותפות עסקיות נוספות", אומר אבי בן-אסאייג, מנכ"ל דלק ישראל.

פעילויות אלה נוספות להרחבת פעילות קפה ג'ו בסניפי מנטה, שהחברה רכשה בה את השליטה.

רשת מנטה מונה 192 סניפים, ומחזור מכירותיה עמד בשנת 2011 על 276 מיליון שקל.

שוק חנויות הנוחות
 שוק חנויות הנוחות