"שוק הפרסום בסלולר בישראל יגלגל 40 מיליון שקל השנה"

מנכ"ל טוטאל מדיה: בורסת הפרסום כבר הוכיחה את יכולותיה במקסום מכירת שטחי פרסום בישראל עם שיפור של מעל 150% מההכנסות מפרסום לעומת תהליכי מכירה רגילים"

בורסת הפרסום לסלולר של דאבל קליק מבית גוגל מגיעה גם לשוק הישראלי. בדומה לאחותה הגדולה, בורסת Ad Exchange לרשת האינטרנט, הבורסה לסלולר תאפשר למפרסמים ולבעלי אתרים סלולריים ומפתחי אפליקציות לנהל זירת מסחר בזמן אמת (Real Time Biding) כדי למכור את שטחי הפרסום בצורה אוטומטית. הבורסה נועדה לתווך בין הצדדים ולספק להם גישה למגוון רחב יותר של אפשרויות לניהול הפרסום בצורה אפקטיבית יותר.

התהליך מתנהל באמצעות מכרז אוטומטי על שטחי פרסום ברגע שגולש נכנס אל אתר או אפליקציה סלולריים. המערכת בוחרת עבור האתר את ההצעה הטובה ביותר ושותלת את המודעה באתר או באפליקציה, כשהכול נעשה באופן מיידי. כך, בורסת הפרסום של דאבל קליק מאפשרת למקסם את ההחזר על ההשקעה (ROI - Return On Investment) באמצעות כוחות השוק (היצע וביקוש) שקובעים את מחירי המדיה.

לדברי יניב לוי, מנכ"ל טוטאל מדיה, נציגת דאבל קליק בישראל, בורסת הפרסום כבר הוכיחה את יכולותיה במקסום מכירת שטחי פרסום בישראל עם שיפור של מעל 150% מההכנסות מפרסום לעומת תהליכי מכירה רגילים. "להערכתנו, היקף ההוצאה על פרסום בסלולר בישראל יעמוד השנה על כ-40 מיליון שקל ויהווה כ-8% מסך הפרסום הדיגיטלי בארץ. בשנה הבאה ההיקף צפוי להכפיל את עצמו ולהגיע ל-80 מיליון שקל".