איציק שמולי נפגש עם נתניהו: "תודה והוקרה אישית לך"

נתניהו: "תחרות זה הדבר הכי חברתי שיש. אנחנו פועלים להגברת התחרות, ובאמצעותה, להורדת יוקר המחייה" ■ שמולי: "ברור לנו שכאשר כל כך הרבה שרים נותנים ועמלים עבורנו הסטודנטים, יש גם יד מכוונת מלמעלה"

לרגל יום הסטודנט הלאומי, נפגש היום (ג') ראש הממשלה בנימין נתניהו במשרדו עם ראשי התאחדויות הסטודנטים מרחבי הארץ בראשות יו"ר ההתאחדות, איציק שמולי.

במהלך הפגישה התייחס ראש הממשלה לפעולת הממשלה להורדת יוקר המחייה לרווחת הסטודנטים והאזרחים: "תחרות זה הדבר הכי חברתי שיש. אנחנו פועלים להגברת התחרות, ובאמצעותה, להורדת יוקר המחייה. תראו מה קרה למחירי הסלולר לדוגמה. גם בנושא הדיור אנו פועלים לפירוק מונופול המדינה על הקרקעות במטרה להוזיל את מחירי הדיור. בנוסף, אנו פועלים למען הזוגות הצעירים, שחלקם סטודנטים וכבר בחודשים הקרובים ניישם את חוק חינוך חובה חינם מגיל 3".

יו"ר ההתאחדות, איציק שמולי ציין את השותפות הרבה של הממשלה עם התאחדות הסטודנטים בתחום החינוך, התחבורה הציבורית, קירוב הסטודנטים לאזרחים ותיקים באמצעות פרויקטים של התנדבות בקהילה וקידום התרבות.

"אני 7 שנים פועל במסגרות שונות למען הסטודנטים, ואף פעם השותפות לא הייתה כמו זו עם שר החינוך. באופן דומה קיימת שותפות גם עם שרים נוספים. יש מקומות שבהם אולי אנחנו מסכימים פחות אבל כשמגיעה מילה טובה על הרפורמה הגדולה בהשכלה גבוהה, על דוח ששינסקי, על הבשורות האחרונות משוק הסלולר אנחנו גם יודעים להוקיר תודה ולהעריך את הדברים מאוד. ברור לנו שכאשר כל כך הרבה שרים נותנים ועמלים עבורנו הסטודנטים, יש גם יד מכוונת מלמעלה, וזה לא יד המקרה. לכן תודה והוקרה אישית לך".