נתניהו: "אנו נשלים את בניית הגדר ונחזיר המסתננים לארצם"

לאחר שהצהיר בעבר כי המסתננים מאיימים על האופי היהודי של מדינת ישראל, כעת יוצא ראש הממשלה בהצהרות נוספות וטוען כי בכוונתו לפעול בנושא ■ "בעיית המסתננים חייבת להיפתר ואנחנו נפתור אותה. אנחנו נשלים את בניית הגדר תוך חודשים ספורים"

סוגיית המסתננים מסרבת לרדת מסדר היום הפוליטי. לאחר שלפני מספר ימים הצהיר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי כיום יש 60 אלף מסתננים ובעתיד הם יכולים להגיע ל-600 אלף, ובכך לאיים על האופי היהודי של מדינת ישראל, כיום נתניהו ממשיך להצהיר כי בכוונתו לפעול לפתרון הבעיה.

"בעיית המסתננים חייבת להיפתר ואנחנו נפתור אותה. אנחנו נשלים את בניית הגדר תוך חודשים ספורים, ובקרוב נתחיל בהחזרת המסתננים לארצות המוצא שלהם", אמר נתניהו לפני זמן קצר (ה') בטקס הבאת ביכורים של ילדי בקעת הירדן שנערך בלשכתו בת"א.

בהתייחסו להפגנות הסוערות ולהתבטאויות החריפות של נבחרי הציבור ובראשם חברת הכנסת מירי רגב שאמרה כי המסתננים הם סרטן בלב האומה, בהקשר זה אמר נתניהו: "עם זאת אני רוצה להבהיר שאין שום מקום לא להתבטאויות ולא למעשים שראינו אמש. אני אומר את הדברים גם לכלל הציבור וגם לתושבי דרום תל אביב שאת כאבם אני מבין אנחנו נפתור את הבעיה ונעשה את זה בצורה אחראית".