לאחר כארבע שנים על הכביש, הציגה ב.מ.וו רענון מקיף למכונית הדגל מסדרה 7. חיצונית עברה המכונית מספר שינויים קוסמטיים קלים, שכוללים גריל בעיצוב חדש, חצאיות אווירודינמיות חדשות ופנסי חזית חדשים, עם אופציה להזמנת פנסים שמבוססים באופן מלא על LED.
תא הנוסעים עבר גם הוא עדכון ולרשימת האופציות נוספה אפשרות להמיר את לוח המחוונים האנלוגי המקובל ב"לוח אנלוגי וירטואלי" המבוסס על מסך LCD רחב (נוסח יגואר XJ), שמשנה את תצורת השעונים המרכזיים, ארגונם וצבעם בהתאם לאופי הנהיגה ולבחירת הנהג.
באגף ההנעה קיבלה ה-740 מנוע 3 ליטר טווין-טורבו חדש בהספק 320 כ"ס עם צריכת דלק מופחתת ולמבחר נוסף מנוע טורבו-דיזל אימתני עם 385 כ"ס ומומנט של 74 קג"מ בפחות מ-2000 סל"ד. כל דגמי סדרה 7 מצוידים כסטנדרט בתיבה אוטומטית בת 8 מהירויות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.