טיפ מהאיש העשיר בעולם: "זמן טוב להשקיע באירופה"

קרלוס סלים, המחזיק בהון של כ-65.5 מיליארד דולר, מבהיר: "כאשר זמנים קשים מגיעים, ניתן לראות הזדמנויות" ■ זאת, למרות שהפסיד בשבוע החולף כ-4.1 מיליארד דולר

דווקא כעת, בעוד משבר החוב באירופה מאיים בתפנית בעייתית במסגרתה תפרוש יוון מגוש האירו, סבור האיש העשיר בעולם כי זהו "תזמון טוב להשקיע באירופה". קרלוס סלים, המחזיק בהון של כ-65.5 מיליארד דולר, מבהיר כי דווקא התנודתיות בשוק, היא שיוצרת הזדמנויות בשוק, שלא יחזרו על עצמן.

סלים, מקסיקני ממוצא לבנוני ובעל השליטה בחברת התקשורת אמריקה מובייל (ספקית התקשורת הגדולה ביותר באמריקה הלטינית, ופרת המזומנים המרכזית שלו), אמר השבוע בריאיון לעיתון במקסיקו כי "כאשר זמנים קשים מגיעים, ניתן לראות הזדמנויות".

זאת, למרות שסלים הפסיד בשבוע החולף כ-4.1 מיליארד דולר. מרבית הפסדיו, יש לציין, נבעו מירידת מחיר מניית אמריקה מובייל (צנחה בכ-4.38%) במהלך השבוע.

השבוע הודיעה אמריקה מובייל של סלים, כי תרכוש כ-28% ממניותיה של חברת התקשורת ההולנדית KPN, תמורת 4.2 מיליארד דולר. הספקנית ההולנדית נקלעה לקשיים כלכליים ונמצאת תחת חקירת הרגולטורים במדינה בחשד למספר הפרות של כללים הנוגעים לתחרותיות בשוק.