צפו: המוני אנשים נהרו לקיקה ורוקנו את החנות

(עדכון) - מדובר בלקוחות ששילמו ולא קיבלו סחורה וכן באלפי לקוחות נוספים שהגיעו לקבל הנחות של עד 50% ■ צפו במבצע החיסול של קיקה שנפתח היום

קיקה קיימה היום (ד') מכירת חיסול לאחר כישלון המשא-ומתן למכירת המלאי לחברת א.פ.עיצובים, המחזיקה בין היתר ברשת ביתילי. אתר "גלובס" העביר את המכירה בשידור חי מהחנות בנתניה.

כבר 3 שעות לפני הפתיחה, ב-9:00, הגיעו עשרות אנשים, בעיקר לקוחות מאוכזבים שהתלוננו על הבעיות הרבות ועוגמת-הנפש שנגרמה להם כתוצאה מהתנהלותה של קיקה. ב-12:00 אלפי איש נהרו פנימה כדי לזכות בהנחות.

לדברי הנאמן, עו"ד רון בר-ניר, מכירת החיסול של מלאי החנות נערכת בהנחות של 40%-50%. בהתאם להסכם עם חברת אשטרום, הנאמן יהיה חייב לפנות את המבנה עד לסוף חודש יוני. לפיכך מעריכים בשוק כי הסחורה שלא תימכר בשבועיים הקרובים, תוצע למכירה בשיעורי הנחה גבוהים הרבה יותר.

לחנות הגיעו גם לקוחות שקנו מוצרים, שילמו וטרם קיבלו את הסחורה. לפי הוראת בית המשפט, אותם לקוחות נחשבים נושים ולכן אינם זכאים לקבל את כספם בחזרה. הלקוחות דורשים לקבל החזרים או את המוצרים שרכשו.

אחד הלקוחות אמר לגלובס TV כי לפי בירורים שערך, הסלון שרכש כלל לא נמצא במלאי. "קיקה אמרו לנו שלא נקבל את הסלון, אבל הציעו לנו לקנות סלון חדש בהנחה של 50%", הוא אמר.

לקוחה אחרת אמרה: "זה לא פייר. אנשים שילמו ולא קיבלו מוצרים". אדם אחר במקום קרא "לא לקנות מוצרים; כל שקל שנותנים להם זה לגניבה. לא לתת להם שקל".

קיקה / צלם: קארין לוי
 קיקה / צלם: קארין לוי