תאגיד המיחזור: גידול של כ-18% בהיקף הבקבוקים שהובאו למיחזור

מעלה קמפיין לקראת עידן הפרדת הפסולת, בהשקעה של כ-2 מיליון שקל

תאגיד המיחזור מדווח על גידול של כ-18% בהיקף הבקבוקים שהובאו אל מיכלי המיחזור, בסיכום השליש ראשון של 2012. לאחר הגידול, היקף הבקבוקים שמסיימים את דרכם במיכלי המיחזור עומדים על 46%.

בתוך כך, התאגיד מדווח על הצבת 1,300 מיחזוריות חדשות ברשויות השונות ברחבי הארץ, ובכך מגיע מספרן ל-16,000.

הערב (ד') יעלה תאגיד המיחזור קמפיין לקראת עידן הפרדת הפסולת, ובו יוצגו סרטונים הומוריסטיים תחת הסלוגן "המסר קליט - הבקבוקים רק למיחזורית". עלות ההשקעה בקמפיין היא כ-2 מיליון שקל.