"מאסטר שף ילדים": ממוצע רייטינג עונתי של 28.6%

ערוץ 10 רשם השבוע שיאי רייטינג חדשים לתוכניות "צינור לילה" ו"לילה כלכלי"

לראשונה זה חודשים ארוכים נעדרת זכיינית ערוץ 2 רשת לחלוטין מרשימת 10 התוכניות הנצפות בישראל. ערוץ 10, לעומת זאת, מופיע 3 פעמים, עם "היפה והחנון" שמגיעה ל-20.6% צפייה בשידור הפרק השני שלה ושתי תוכניות של "הישרדות VIP", כשהבולטת בהם היא זו ששודרה ביום שבת והגיעה ל-24.9% צפייה.

ערוץ 10 יכול להתבשם משורה ארוכה של הישגי רייטינג השבוע, למשל "לילה כלכלי" של שרון גל, שהגיע לממוצע שבועי של 9.4% - הגבוה ביותר מאז עליית התוכנית. גם "צינור לילה" הגיע לנתון שיא מאז אוגוסט עם 10.2% לתוכנית הלייט-לייט נייט של גיא לרר.

בערוץ 2, "מאסטר שף ילדים" של קשת מסיימת עונה לא רעה עם ממוצע של 28.6% ונתון גמר תואם של 31.6%. "כוכב נולד" מזדנבת מאחור עם שני פרקים השבוע שנעים סביב ה-30% צפייה, אולי מעט נמוך אל מול הבאזז סביב העונה העשירית של התוכנית.

ובכל זאת, כוכבי ערוץ 2 האמתיים הם יונית לוי, דני קושמרו ואלעד שמחיוף, שמכניסים את חדשות 2 לראש טבלת הרייטינג 3 פעמים השבוע - עם ממוצע של 20% למהדורה המרכזית.

"נשואים פלוס" של קשת, קצת עצוב לומר, היא דרמת המקור הנצפית בישראל עם ממוצע צפייה של 22.4%. לעומת זאת, "קטמנדו" המקורית והלא רעה ממשיכה להידחק על-ידי רשת אל פי התהום והגיעה ל-15.1% צפייה.

רייטינג שבועי
 רייטינג שבועי