גולן טלקום: למעלה מ-50 אלף ישראלים הצטרפו אלינו

"עקב ההצטרפות המרשימה נוצרו עומסים ועיכובים" ■ "לקוחות שחוו עיכובים ותקלות יזוכו בחודש הבא" ■ מפרסמת את רשימת המדינות שניתן לחייג אליהן

כ-3 שבועות לאחר השקת חבילת סלולר "הכול כלול" ב-99 שקל לחודש, חברת גולן טלקום הודיעה היום (ג') כי יותר מ-50 אלף ישראלים כבר הצטרפו לשורותיה.

"מאז השקת שתי החבילות הסלולריות - 99 שקל ללא הגבלה כולל שיחות לחו"ל ו-9.99 שקל (ל-60 דקות שיחה בחודש ו-60 הודעות SMS) - גייסה החברה למעלה מ-50,000 לקוחות חדשים", נכתב בהודעת החברה לתקשורת.

ב-14 במאי השיקה החברה את פעילותה בישראל. מאז התקבלו תלונות רבות של לקוחות בגין קשיי ניוד וקושי בהשגת שירות הלקוחות. "בעקבות ההיענות חסרת התקדים וההצטרפות המרשימה לגולן טלקום, נוצרו עומסים שהובילו לעיכובים, חלקם בתהליך ההרשמה, וחלקם בעקבות חסימות מצד חלק מהמתחרות בתהליך הניוד אל חברת גולן טלקום", מסרה היום החברה.

גולן טלקום הבהירה כי היא "פועלת במרץ על מנת לתת מענה ופתרון לכל אחת ואחת מהבעיות ומעבה את מוקד שירות הלקוחות, הן במערך הטלפוני ובמערך האינטרנטי באמצעות עמוד הפייסבוק והן בהגברת כוח-האדם הלוגיסטי בתוך החברה. גולן טלקום מבקשת לנצל את ההזדמנות להודות לעשרות אלפי הלקוחות על הבעת האמון ועל ההצטרפות למהפכה שהיא מובילה בשוק התקשורת בישראל. גולן טלקום מתנצלת בפני כל אלה החווים עיכובים או תקלות".

החברה מבהירה גם כי חיוב הלקוחות אמנם מבוצע בשיטת Pre-Paid, אולם היא החליטה כי לקוח שחויב בפועל עבור החבילה, וחיבורו התעכב ולא הושלם לפני מועד התשלום מסיבות שאינן תלויות בו - יזוכה באופן חד-פעמי בחודש הבא.

כמו כן, החברה מפרסמת היום את רשימת המדינות שאליהן ניתן לחייג לחו"ל במסגרת חבילת "הכול כלול": מלטה, נורבגיה, אוסטריה, בלגיה, צרפת, גרמניה, יוון, הונגריה, איטליה, הולנד, פולין, פורטוגל, ספרד, שוודיה, בריטניה, אוסטרליה, אירלנד, לוקסמבורג, ניו-זילנד, שוויץ, ארצות-הברית, דרום אפריקה, טורקיה, סינגפור, קנדה, סין, הונג-קונג, טייוואן, ארגנטינה, הוואי והוותיקן.

יצוין כי אמש (ב') דיווחנו שמשרד התקשורת בולם לפי שעה את גולן טלקום והוט מובייל במתן שירות שיחות לחו"ל. (לסיפור המלא)