אבי נמני: "יש לנו מנדט מלא לעשות שינוי בכדורגל הישראלי"

כדורגלן העבר, החבר ב"וועדת הרפורמה" של ההתאחדות לכדורגל: "המסקנות שלנו יועילו לכדורגל" ■ יעקב שחר: "ההתארגנות הזאת מראה שיש רצון לשינוי"

"ועדת הרפורמה" שהקימה ההתאחדות לכדורגל לשינוי פני הענף התכנסה היום (ג') בפעם השנייה, כשהפעם חלק מהמפגש היה פתוח לכלי התקשורת.

בראש הוועדה אמור לעמוד דודי כהן, מפכ"ל המשטרה לשעבר. כהן אמר היום: "ברור לי שהציבור הישראלי רוצה שינוי בענף, ולכן כולנו נרתמים לסוגייה. אחד הדברים שהצוות רואה לנכון לדון בהם הוא הסוגייה של אבי לוזון ומימוש כל ההמלצות של הרפורמה. יש אמירה חד-משמעית של ההתאחדות לממש את כל ההמלצות. אפשר לשים את הכדורגל במקום אחר. נדון במבנה ההתאחדות, מבנה הליגות, התקנון, והתקציבים. אין לי ספק שהוועדה הזאת תביא את השינוי".

בעלי מכבי חיפה, יעקב שחר, שלא רצה לעמוד בראש הוועדה, אמר: "ההתארגנות הזו מראה שיש רצון לשינוי בהתאחדות. יש כאן אנשים בכירים. אני כבעלים של קבוצה יודע אילו דברים עושים טוב ומה פחות. נעזור להתאחדות לקדם את הכדורגל, וכולנו נרוויח".

נציג נוסף בוועדה, כדורגלן העבר וסוכן השחקנים אבי נמני, אמר: "מסקנות הוועדה רק יועילו לכדורגל הישראלי. כל חבריה הם אנשים מכובדים ויש לנו מנדט מלא לעשות כל שינוי בכדורגל ישראלי. אנחנו עושים את זה בשילוב עם ההתאחדות, שרוצה שיהיה שינוי. רק בשילוב יהיה פה שינוי".

חברי ועדה הנוספים הם ניר חפץ, עורך "מעריב"; יו"ר חברת החשמל והאלוף במיל' יפתח רון-טל; ראש עיריית סכנין והפטרון של קבוצת בני סכנין, מאזן גנאים.