שמעון שבס: "כרגע מסתמן שאין עסקה לרכישת הפועל ת"א"

(עדכון) שבס, שניהל בימים האחרונים מו"מ עם אלי טביב על רכישת המועדון, מביע סקפטיות לגבי הצלחת המהלך ■ טדי שגיא: "אין סיכוי שאהיה מעורב בהפועל"

המאמצים לקדם את מכירת הפועל ת"א נמשכים גם היום (ד'), אחרי שאתמול הבהירו ראשי הבקרה התקציבית של ההתאחדות לכדורגל לנציגיו של אלי טביב, בעלי המועדון, כי לא תתאפשר בשום מקרה העברת כספים דרך מכירה עתידית של שחקנים. המשמעות היא שקבוצת הרוכשים, אותה מייצג מנכ"ל משרד ראש הממשלה בעבר, שמעון שבס, תצטרך לגייס סכום נוסף על מנת להבטיח את הרכישה.

בינתיים, הביע שבס סקפטיות לגבי הסיכוי שהעסקה תמומש, ואמר לכלי התקשורת: "לאור הנתונים שקיבלנו בבקרה התקציבית ולאור נתונים נוספים שקיבלנו ביממה האחרונה, בדיקת הנאותות תיקח זמן רב. כרגע, לפי המתווה הקיים, מסמתן שלא תהיה עסקה".

על-פי הערכות, טביב מעוניין לקבל באזור ה-20 מיליון שקל, הרבה מעבר למה שהתכוונה קבוצת הרכישה של שבס להשקיע.

שם אחד שעלה בימים האחרונים כמי שעומד מאחורי שבס הוא איש העסקים טדי שגיא. אלא ששגיא מיהר לצנן את גל השמועות, ומצדו נמסר היום ל"גלובס": "מעולם טדי שגיא לא נפגש עם אלי טביב, הוא לא דיבר איתו ולא מכיר אותו. טדי שגיא מעולם לא התעניין ולא יתעניין בעתיד ברכישת הפועל ת"א. חד משמעית, אין סיכוי שהוא יהיה מעורב בקבוצה".