CloudOn מתרחבת למערב אירופה ומשיקה גרסת אנדרואיד

של החברה מאפשרת לערוך מסמכי אופיס ואדובי רידר על-גבי טאבלטים בחינם דרך שירות ענן

חברת CloudOn מתרחבת מעבר לגבולות ארה"ב למערב אירופה וגם ישראל. האפליקציה של החברה מאפשרת לערוך מסמכי אופיס ואדובי רידר על-גבי טאבלטים בחינם דרך שירות ענן, כאשר התוכן נשמר על שירותי אחסון כמו דרופ בוקס, Box ולאחרונה נוסף גם גוגל דרייב.

CloudOn הציעה עד עכשיו את האפליקציה שלה רק למכשירי אייפד של אפל, החל מהיום (ד'), היא מתרחבת גם לטאבלטים מבוססי אנדרואיד של גוגל. בשביל שהאפליקציה תעבוד בצורה טובה מחוץ לגבולות ארה"ב, החברה מציעה גישה לשירות למשתמשים האירופאיים, דרך דאטה סנטר שנמצא באירלנד ולא דרך זה, הממוקם בארה"ב.

האפליקציה תומכת היום רק ברמה בסיסית בעברית, כאשר בסוף החודש, בחברה מבטיחים תמיכה טובה יותר בהקלדה מימין לשמאל. האפליקציה ניתנת להורדה בחינם, והיא תמשיך כך, לפחות בחודשיים הקרובים. בעבר אמר לגלובס, מלינד גדאקר מנכ"ל החברה, "אנחנו רוצים להבין מה האנשים רוצים.אנחנו ניצור מודל פרימיום (Freemium, בו האנשים מורידים בחינם, אבל משלמים על תוספות, צ.ה), ככה שתמיד יהיה משהו בחינם".

CloudOn הוקמה בסוף 2009 על-ידי גדאקר, שוקי בנימין ומאיר מורגנשטרן המשמש כסמנכ"ל הנדסה. החברה כבר גייסה 10 מיליון דולר והיא נמצאת כרגע בתהליך גיוס נוסף שאמור להסתיים בתקופה הקרובה.