נילסן: 59% מהאמריקנים מעדיפים לבצע קניות באינטרנט

עם זאת, רוב הנשאלים סבורים כי הקנייה בחנות פיזית היא הכי אמינה ובטוחה

עולם המסחר משתנה בשנים האחרונות מקצה לקצה. אם פעם היינו נאלצים לכתת רגלינו עד למכולת או לסופר באזור המגורים, היום אפשר לעשות את הקניות בנעלי הבית ישירות מהמחשב ואפילו ישירות מהסלולרי.

עם כל-כך הרבה אפשרויות, מהי הדרך המועדפת על הצרכנים? חברת המחקר נילסן ניסתה לבחון את ההעדפות של הקהל האמריקני אבל המסקנות אינן חד-משמעיות. 59% מהאמריקנים ציינו, כי רכישה דרך המחשב היא המועדפת עליהם ביותר, לעומת 31% שמעדיפים לקנות בחנות עצמה ו-13% שמעדיפים דרך הסלולרי. בנוסף, 68% מהאמריקנים ציינו כי רכישה דרך האינטרנט היא הקלה ביותר והנוחה ביותר.

זאת, לעומת 20% בלבד שטענו כי רכישה בחנות עצמה היא הדרך הנוחה ביותר לעשות קניות ו-27% שטענו זאת על רכישה באמצעות הסלולרי. מבחינת נוחות, הסלולרי היה המועדף על 38% מהאמריקנים לעומת 13% ברכישה פיזית בחנות.

על אף נתונים אלה, הרכישה דרך המחשב התגלתה כבעייתיים בשני פרמטרים: אמינות ובטיחות. 69% מהנסקרים טענו כי רכישה בחנות פיזית היא האמינה ביותר לעומת 28% דרך המחשב ו-11% דרך הסלולרי. בנוסף, 77% מהנסקרים טענו, כי רכישה בחנות היא הדרך הבטוחה ביותר לעומת 22% שטענו כי רכישה דרך המחשב בטוחה יותר ו-7% שטענו זאת בנוגע לרכישה באמצעות הסלולרי.

קנייה בסלולרי
 קנייה בסלולרי