תעלומה: אור זוהר ושובל עשן בשמיים - מהצפון ועד הדרום

מאות ישראלים מודאגים, מהצפון ועד הדרום, פנו בשעה האחרונה למשטרת ישראל לאחר שחזו ב"אור זוהר עם שובל עשן". מדובר צה"ל נמסר: "העניין נבדק עם כלל הגורמים בצה״ל כולל חיל האוויר ופיקוד הצפון. נכון לעכשיו האירוע אינו מוכר".

מאות ישראלים מודאגים, מהצפון ועד הדרום, פנו בשעה האחרונה למשטרת ישראל לאחר שחזו ב"אור זוהר עם שובל עשן". מדובר צה"ל נמסר: "העניין נבדק עם כלל הגורמים בצה״ל כולל חיל האוויר ופיקוד הצפון. נכון לעכשיו האירוע אינו מוכר". גם מהמשטרה נמסר כי הם אינם מכירים פעילות חריגה אחרת באזור.

מאות מקוראי "גלובס", הן בדרום הארץ והן במרכז, דיווחו שראו את העצם המוזר. "חבל שלא צלמתי ראינו את זה בנס ציונה זה נמוג במהירות", סיפר אחד מהגולשי הפייסבוק.

"העצם נצפה בשמי טבריה לפני עשר דקות, זה התחיל כמו כדור אור נופל שמשאיר שובל אחריו ולקראת הסוף הוא החל להסתלסל ונפל. זה מה שנשאר עד שהתפזר כמו עשן", סיפרה אחת מגולשות האינטרנט.

ד"ר יגאל פת-אל, מנהל מצפה הכוכבים בגבעתיים, סיפר כי: "ראו את זה כמה מדריכים אצלנו במצפה, כאשר קיבלנו דיווחים מאזרחים שראו את העצם מאשקלון ועד לראש הנקרה. אני מעריך שמדובר במשהו שהיה גבוה מאוד מעל האופק, שכנראה התפוצץ באוויר".

צילמתם את העצם המוזר? שתפו אותנו בדף הפייסבוק של "גלובס"