ירח דבש מריר: הצ'קים מהחתונה נזרקו בטעות לזבל

"ידיעות אחרונות": חתן וכלה שכחו במלון שקית ובה כסף, צ'קים וברכות ■ הם בילו את היום הראשון לנישואיהם בחיפוש בהררי הזבל באתר האשפה העירוני, אך האבידה לא אותרה

חתן וכלה נאלצו לבלות את היום שלאחר חתונתם בפעילות לא שגרתית: חיטוט בזבל שטמון באתר הטמנת האשפה בעיר מגוריהם. הסיבה: הזוג שכח במלון שקית ובה כסף, צ'קים וברכות. כך מדווח "ידיעות אחרונות".

ההתחלה דווקא הייתה משמחת. בשבוע שעבר ערכו השניים, בשנות השלושים לחייהם, חתונה שאליה הגיעו 470 מוזמנים. בני הזוג אספו את המתנות והברכות ונסעו למלון. "פתחנו את המעטפות, ספרנו את הכסף ואת הצ'קים שאנשים הביאו לנו לחתונה והיינו מאושרים. אנשים היו נדיבים אלינו והכל היה נהדר. לא יודעת למה, אבל עשינו הפרדה: שמנו חלק מהכסף בשקית אחת וחלק אחר, עם כל הברכות, בשקית שנייה", מספרת הכלה.

בני הזוג קמו בבוקר ונסעו לאכול ארוחת בוקר. לאחר מכן חזרו למלון, אספו את חפציהם ועשו צ'ק אאוט. רק אחרי כמה שעות, כשסיימו לפרוק את התיקים, הם גילו שמשהו חסר: אחת משתי השקיות.

אחוזי בעתה התקשרו בני הזוג למלון אולם התברר כי עובדי המשק כבר ניקו את החדר - והשקית לא שם. מחיפוש בפחי האשפה של המלון התברר כי מחלקת התברואה העירונית כבר אספה את האשפה מהמלון והעבירה אותו לאתר הטמנת האשפה העירוני.

השניים מיהרו לאתר ההטמנה וכשמנהל האתר שמע את סיפורם הוא החליט לרתום צוות גדול לעזור להם. וכך, במשך שעות חיטטו בהררי האשפה המנהל, צוות של עובדי תברואה, החתן והכלה אך בינתיים: האבדה לא נמצאה.