בעלת מותג בגדי הילדים "נוקי'לה" זכתה בפרס יזם השנה 2012

שרית לולאי, בעלת המותג "נוקי'לה" המתמחה במוצרי טקסטיל לילדים, זכתה בתואר יזם השנה 2012 של קרן שמש ובפרס בסך 10,000 שקל לפיתוח העסק

נבחרה הזוכה בתחרות יזמי השנה של קרן שמש לעידוד יזמים צעירים, המתקיימת זו השנה השישית: שרית לולאי מתל-אביב, יזמית צעירה בעלת המותג "נוקי'לה" המתמחה במוצרי טקסטיל ייחודיים לילדים ולתינוקות, זכתה בתואר "יזם השנה 2012" של קרן שמש בקטגוריית ההצלחה העסקית ובפרס בסך 10,000 שקל לפיתוח העסק.

לולאי, מעצבת אופנה מתל-אביב ובוגרת שנקר, הקימה את "נוקי'לה" (www.nukile.com) בשנת 2008, וכיום נמכר המותג ב-30 חנויות בוטיק מובחרות ברחבי הארץ, בהן חנויות רשת דיאדה.

לאחרונה השיקה לולאי תחת המותג ליין חדש של בגדים לילדות, הזוכה אף הוא להצלחה. בנוסף נמכרים מוצרי "נוקי'לה" כמתנות ליולדת ב-20 חברות היי-טק.

כיום בוחנת לולאי, המלווה על-ידי המנטורית מלי באום, אפשרויות להמשך ביסוס ופיתוח המותג בארץ ושיווקו לחו"ל.

בנימוקי השופטים נכתב כי "לולאי מפגינה חשיבה עסקית יצירתית ומתאימה את עצמה ואת מוצריה לדרישות השוק, מבלי להתפשר על האמירה האישית העיצובית הברורה והצלולה. לאחר תקופה של קשיים בראשית חיי העסק השכילה שרית לבנות מותג, להכווין את סל המוצרים שלה, לשכלל את אמצעי השיווק שלה ולפרוץ קדימה. כיום היא נמצאת במהלך של צמיחה מהירה, ואנו מאחלים לה כי העקרונות שהנחו אותה עד כה ישמשו להבטחת הצלחתה בהמשך הדרך".

קרן שמש לעידוד יזמים צעירים בישראל, גוף פילנתרופי במימון קרן אדמונד ג' ספרא, הוקמה כארגון ללא כוונת רווח במטרה לעודד יזמים צעירים ומוכשרים להקים עסקים חדשים בישראל. הקרן מציעה ליזמים צעירים בני 20-35 בעלי יוזמות ורעיונות עסקיים, הדרכה מקצועית צמודה וסיוע כספי של עד 90,000 שקל.

ארגון קרן שמש מתאים ליזם מנטור (חונך), במסגרת פרויקט התנדבותי של אנשי עסקים התורמים מזמנם ומניסיונם העשיר למען יזמים בפרויקט. המנטורית שליוותה את לולאי, זוכת פרס יזם השנה לשנת 2012, היא כאמור מלי באום, מנכ"לית ובעלים של חברת Bee zee bee world.