CNBC ויאהו פייננס הודיעו על שת"פ אסטרטגי

הידיעות מאתר CNBC יופיעו באתר האינטרנט של יאהו פייננס ■ מנגד, העיתונאים של יאהו פייננס יופיעו יותר בערוץ הטלוויזיה של CNBC

רשת CNBC ואתר האינטרנט הפיננסי יאהו פייננס הודיעו הבוקר (ד') על שיתוף-פעולה אסטרטגי בינהם שיגדיל את החשיפה של שני הגופים באינטרנט ובטלוויזיה. החל מהבוקר ניתן יהיה לראות את פירות שיתוף-הפעולה בין שני הגופים שנועד להתחרות בסוכנות הידיעות הפיננסית "בלומברג".

במסגרת שיתוף-הפעולה בין שני הגופים, החל מהבוקר, יתפרסמו ידיעות מאתר האינטרנט של CNBC באתר של Yahoo! Finance כמו גם קטעי וידאו וניתוחים שמשודרים בערוץ הטלוויזיה של CNBC. המהלך הזה אמור להגדיל את היקף החשיפה של רשת CNBC באינטרנט, שכן אתר Yahoo! Finance הינו האתר הפיננסי עם מספר הכניסות הגדול ביותר מבין האתרים הפיננסים (במשך 53 חודשים ברציפות) עם בסיס משתמשים של קרוב ל-40 מיליון איש.

מנגד, יהנה אתר Yahoo! Finance מחשיפה גדולה יותר בערוץ הטלוויזיה של CNBC, שמשודר לכ-100 מיליון בתי-אב בארצות-הברית, באמצעות אירוח עיתונאים ואנליסטים של Yahoo! Finance בתוכניות שלהם במשך כל היום. בהמשך הדרך יופקו תוכניות משותפות של שני הגופים שיהיו תוכניות מיוחדות לאתרי האינטרנט של CNBC ו-Yahoo! Finance עם קידום בערוץ הטלוויזיה של CNBC.

"המשימה שלנו הינה ליצור חוויית שימוש העשירה והחזקה ביותר עבור המשתמשים שלנו", אמר רוס לווינסון המנכ"ל הזמני של חברת יאהו. "שיתוף-הפעולה עם רשת CNBC יאפשר לאתר Yahoo! Finance יגדיל באופן מיידי את היקף החשיפה של האתר וישפר את מעמדו כאתר הכי נצפה בתחום הפיננסים".

"שיתוף-הפעולה הזה הוא בעצם שיתוף-פעולה בין שני ענקים בתחומים שלהם", אמר מארק הופמן, נשיא ומנכ"ל רשת CNBC. "עכשיו כש-CNBC לוקחת חלק באתר הפיננסים הגדול ביותר בעולם, תהיה לנו האפשרות לספק את חדשות בזמן אמת, ניתוחים ומידע למספר אנשים גדול יותר ותספק פלטפורמה עבור מפרסמים שמחפשים לפרסם על גבי מספר אמצעי מדיה שונים".

בהודעה המשותפת שהוציאו שני הגופים הובהר כי למרות שיתוף-הפעולה בין שני הצדדים, המערכות של אתרי האינטרנט של שני הגופים ימשיכו לשמור על עצמאות מלאה, עם צוות הכתבים והעורכים שקיימים כיום לכל אחד מהאתרים.