טכנולוגיית התנועה של PointGrab תופץ עם מחשבי חלונות 8

החברה פיתחה תוכנה, המאפשרת לשלוט כבר היום במחשבים מבוססי חלונות 7 עם מצלמת אינטרנט סטנדרטית ■ מערכת ההפעלה "חלונות 8" צפויה להיות מושקת לקראת סוף השנה

חברת PointGrab הישראלית תשלב את טכנולוגיית התנועה שלה במחשבים אישיים שיפעלו על מערכת ההפעלה הבאה של מיקרוסופט "חלונות 8", המתוכננת להגיע לשוק לקראת סוף השנה. פוינט גראב היושבת בהוד השרון, הוקמה ב-2008 ומעסיקה 40 עובדים, כאשר היא מנסה בימים אלו לגייס עובדים חדשים.

"לצד פעילותה הנוכחית של החברה, הממוקדת כיום בפיתוח פתרונות למערכות חלונות 8, יש לחברה הצעות והזדמנויות עסקיות", אומר מנכ"ל פוינט גארב, חיים פרסקי "הגורם העיקרי שמעכב אותנו לממש הזדמנויות אלו הוא מחסור בכוח אדם מיומן".

החברה פיתחה תוכנה, המאפשרת לשלוט כבר היום במחשבים מבוססי חלונות 7 עם מצלמת אינטרנט (דו ממדית) סטנדרטית. התוכנה של פוינט גארב מותקנת על אולטרה בוקים וטלוויזיות של סמסונג, פוג'יטסו, אייסר והאייר, כאשר היא גם מיועדת לשימוש במכשירי טאבלטים וסמארטפונים. לטענת החברה, היא כבר הצליחה להטמיע את התוכנה שלה ביותר ממיליון מחשבים בעולם. התוכנה מאפשרת שליטה בעוצמת השמע והחלפת ערוצים באמצעות תנועת הידיים וגם הפעלת משחקים וגלישה באינטרנט.