אלי טביב יקבל 18.5 מיליון שקל, הפועל ת"א עוברת לנאמן

עו"ד יואב מוזר קיבל את זכויות הניהול של מועדון הכדורגל; יוציא מכרז למכירתו, שעד להשלמתו הקבוצה תתנהל על בסיס הכנסותיה

הפועל ת"א הודיעה הערב (ב') כי זכויות הניהול של הקבוצה עברו מאלי טביב, הבעלים היחיד של המועדון בשנה האחרונה, אל עו"ד יואב מוזר.

"טביב הפקיד בידיו של עורך דין יואב מוזר ייפוי כח בלתי חוזר שמעניק לו באופן בלעדי את כל הסמכויות על הקבוצה וניהולה", נמסר בהודעת הפועל ת"א. "תמורת העברת הזכויות טביב יקבל 18.5 מיליון שקל, כאשר כל הערבויות המתאימות יתקבלו ואושרו על-ידו. טביב יהיה אחראי על חובות העבר ובכך סיים את דרכו בהפועל תל אביב".

כעת, יפתח מוזר בהליך של מכרז למציאת רוכש לקבוצה. "במסגרת המכרז תינתן עדיפות לאוהדים לרכישת הקבוצה תך שיתופם בניהולה של הקבוצה", נמסר בהודעה של הפועל ת"א. "עד מכירת הקבוצה תקציבה יהיה מאוזן על בסיס הכנסות בלבד ובאחריותו של עורך הדין".

מוזר מסר: "הפועל ת"א חשובה לי ובכוונתי לשתף את האוהדים בניהול הקבוצה. אני מקווה שבמסגרת המכרז יוגשו הצעות רציניות מצד גורמים שאכפת להם מהפועל ת"א, ובהם האוהדים".

טביב עצמו אמר: "באתי להפועל ת"א עם כוונות טובות. בתקופתי הגענו להישגים גדולים שיחרטו בהיסטוריה של המועדון. לא התאפשר לי להמשיך ולהשקיע בקבוצה ולכן החלטתי למכור. אני רוצה לציין שאני עוזב את הקבוצה במצב מצוין, כשהיא במקום שני ומחזיקת גביע המדינה".

בכך מסתיים עידן טביב בהפועל ת"א. כזכור, הפך טביב לבעלים היחיד בתחילת העונה החולפת, לאחר שבית המשפט אישר את עסקת "הבמבי" מול שותפו לשעבר במועדון, מוני הראל. במסגרת העסקה רכש טביב את 50 האחוזים של הראל בהפועל עבור 6 מיליון שקל. את מחצית הבעלות הראשונה שלו בהפועל ת"א קיבל טביב באמצעות העברת שחקנים בקיץ 2008 מהפועל כפ"ס, הקבוצה הקודמת שבה שימש כבעלים - להפועל ת"א.