הסלמה בדרום: פצועים בהתפוצצות רקטה מדרום לאשקלון

(עדכון) - המצב בדרום רק מחריף, והערב - לראשונה מאז החלה ההתחממות בגזרה - נפגעו שוטרי מג"ב מקסאם שהתפוצץ באזור מאוכלס מצפון לגבול הרצועה, שלושה מהם נפצעו קל מרסיסים ופונו לביה"ח "ברזילי

לקראת התחממות מחודשת בדרום? ירי הקסאמים מרצועת עזה נמשך, והערב - לראשונה מאז תחילת סבב העימות הנוכחי בדרום - גרם לנפגעים. שוטר מג"ב נפצע בינוני ושלושה מחבריו נפגעו קל מרסיסים. הם טופלו על ידי צוותים של מד"א ופונו לבית החולים "ברזילי" שבאשקלון.

במהלך היום נורו מרצועת עזה יותר מ-40 רקטות, שעד לתקרית האחרונה נפלו כולן בשטחים פתוחים ולא גרמו לנזק או לנפגעים. בעקבות ההתחממות כינס שר הביטחון אהוד ברק התייעצויות עם הצמרת הצבאית והמודיעינית באשר להתגברות הירי. במועצה האזורית הוציאו הנחיה מפורשת לתושבים להיכנס למרחבים המוגנים.

מוקדם יותר היום ערך הרמטכ"ל סיור באזור הגבול עם מצרים, בו אירע אתמול הפיגוע הקטלני. בסיור אמר הרמטכ"ל: "אנו מצפים מהמצרים לממש את הריבונות שלהם". גנץ הוסיף שהעבודות על השלמת הגדר "מתנהלות בצורה טובה מאוד", והדגיש: "הבעיה המבצעית היא בעיה מסוג אחד. בעיה יותר משמעותית היא מה קורה בתוך סיני, אזורי השילוח, ובסיסי הטרור שהולכים ומתהווים שם".