רמי לוי מאשר: נבחנה האפשרות לרכוש סניפי "מגה בול"

חשיפת "גלובס": רמי לוי במגעים לרכוש ממגה 40 סניפים, בצעד שעשוי להכפיל ואף לשלש את מכירות הרשת ■ אקסלנס: מחיר יעד של 150 שקל למניה; "הכיוון אליו מתקדמת רמי לוי הינו חיובי והצמיחה בהכנסות תתגלגל לרווח התפעולי"

אקסלנס נשואה מזדרז הבוקר (ג') להגיב לחשיפת "גלובס" מאמש, לפיה רמי לוי מנהל מגעים לרכישת 40 סניפים ממגה. בשורה התחתונה, האנליסטית ליאת גלזר מציינת כי אינה רואה עסקה בין הצדדים במתווה שהוצג, אך "ההיגיון בעסקה במתווה שונה הינו סביר וחיובי".

גלזר מסבירה כי מניית רמי לוי הציגה חולשה בשבועות האחרונים עקב הפרסומים השלילים על הסקטור והחברה. "אין ספק כי סקטור הקמעונאות צפוי לעבור שינויים בשנה-שנתיים הקרובות. בתוך כך, אנו מאמינים כי הכיוון אליו מתקדמת רמי לוי הינו חיובי והצמיחה בהכנסות תתגלגל לרווח התפעולי", כותבת גלזר וחוזרת על המלצת "תשואת יתר" למניה עם מחיר יעד של 150 שקל, פרמיה של 36% על מחיר הבסיס הבוקר.

גלזר מוסיפה כי הסיכוי להתממשות עסקה במתווה הקיים נמוך משום שלהערכתה הממונה על ההגבלים העסקיים לא יאפשר לרבוע כחול ורמי לוי להיות שותפים בעודן מתחרות בשוק באופן כללי, כלומר צריכה להיות עסקה במזומן.

גלזר מסמנת את העסקה, שלדעתה תתרחש בסופו של דבר: מכירת 15-25 סניפים במזומן לרמי לוי.

חברת רמי לוי עצמה הגיבה הבוקר לפרסום, ודיווחה לבורסה כי "בהמשך לפרסומים בעיתונות הכלכלית בדבר מו"מ המתנהל על ידי החברה לרכישת סניפים הפועלים תחת "מגה בול"...מתכבדת החברה להודיע כי נערכה בחינה ראשונית של הנושא על ידה ואולם לא מתנהל מו"מ בעניין נכון למועד זה".