אייר ברלין מכפילה הטיסות מת"א לברלין; מה המחירים?

אייר ברלין, החברה השנייה בגודלה בגרמניה אחרי לופטהנזה, תגבה החל מ-159 דולר כולל מסים לכיוון אחד; לופטהנזה, על פי אתר האינטרנט שלה, גובה החל מ-142 דולר כולל מסים לכיוון אחד

הקו לברלין מוסיף להתחמם: חברות התעופה הגרמניות לופטהנזה ואייר ברלין מגבירות את התחרות על הקו. אייר ברלין הודיעה היום (ג') במסיבת עיתונאים כי תכפיל את מספר הטיסות השבועיות שלה מתל אביב לברלין מ-3 ל-6 החל מסוף החודש.

לופטהנזה, מצידה, הוסיפה בתחילת החודש 2 טיסות שבועיות בימים ראשון ושבת, ישירות לברלין, המתווספות ל-14 טיסות שבועיות לפרנקפורט ו-5 טיסות שבועיות למינכן. יצוין כי גם אל על וישראייר טסות לברלין.

בעוד אייר ברלין, החברה השנייה בגודלה בגרמניה אחרי לופטהנזה, תגבה החל מ-159 דולר כולל מסים לכיוון אחד, לופטהנזה, על פי אתר האינטרנט שלה, גובה החל מ-142 דולר כולל מסים לכיוון אחד, כלומר זולה בכ-10%.

עוד יצוין כי אייר ברלין מוחזקת 29% על ידי etihad, חברת התעופה של אבו דאבי. לשאלת "גלובס" האם קיים חשש שעובדה זו תרתיע נוסעים ישראלים לטוס עם אייר ברלין השיב מוני בר, נציג אייר ברלין בישראל, כי "אין שום השפעה, השלכה או חשש שהדבר ירתיע נוסעים ישראלים".