כפי שפורסם לראשונה ב"גלובס": אילן דה פריס פורש מרשת

סמנכ"ל התוכן של זכיינית ערוץ 2 ביקש לעזוב את התפקיד, ארז בן הרוש יחליף אותו

כפי שפורסם לראשונה ב"גלובס", אילן דה פריס עוזב את רשת. בהודעה שיצאה היום מזכיינית ערוץ 2, נמסר כי סמנכ"ל התוכן של הזכיינית ביקש לעזוב את התפקיד בעצמו. אבי צבי, מנכ"ל רשת הודה לאילן דה פריס ואמר, "אילן הצטרף לרשת בתקופה הקשה ביותר בתולדותיה והצליח להצעיד את מחלקת התוכן של החברה להישגים חסרי תקדים". יחליף אותו, ארז בן הרוש.

צבי איחל הצלחה לדה פריס ובישר כי הוא ימשיך "לעבוד עם 'רשת' על פרויקטים אחרים בתחום התוכן". "אני מאחל הצלחה גדולה לארז בן הרוש שמקבל לידיו מחלקת תוכן מאוחדת שהצלחות גדולות מאחוריה ואתגרים מרתקים עוד לפניה", אמר המנכ"ל.

ארז בן הרוש הצטרף ל"רשת", כמנהל תכניות הפריים לפני כשנה וחצי זאת לאחר שנים ששימש כבמאי וכיוצר בין השאר גם של "אחד העם 101 ", "אחד העם 1 ", "שוטטות", "אקזיט". בעבר שימש בן הרוש כמנהל הפיתוח של הערוץ 10 ומנהל ערוץ ניקלודיאון.

דה פריס אמר, כי "במהלך השנה החולפת רשת הגיעה להישגים טלוויזיוניים חסרי תקדים. הישגים שימשיכו לבוא לידי ביטוי בתום קיץ זה, זאת לאור תשתית אנושית מצוינת, תוכן מעולה ואסטרטגיה מבטיחה. אני פורש מתפקידי זה, כשאני סמוך ובטוח במחלקת התוכן החזקה שנבנתה פה בשנתיים האחרונות ובטוח שארז ימשיך לעשות את הדברים בצורה הטובה ביותר. אני מודה לאבי צבי ולכל חברי ברשת. לשמחתי יש לי עוד הרבה דברים לעשות עבור רשת, ואליהם אני פונה כעת כבר עכשיו".