עוד קיצוץ במעריב: הדירקטוריון יציע תכנית שינויים דרמטית

דירקטוריון החברה הורה להנהלה להביא מהלכים דרמטיים לקיצוץ, "לרבות באמצעות אפשרויות לשינוי דרך הפעילות של החברה במסגרת תחומי עיסוקה העיקריים הקיימים"

יומיים לאחר הודעת דיסקונט השקעות על הלוואת בעלים למעריב, הורה היום דירקטוריון החברה להנהלה להביא מהלכים דרמטיים לקיצוץ, "לרבות באמצעות אפשרויות לשינוי דרך הפעילות של החברה במסגרת תחומי עיסוקה העיקריים הקיימים".

על פי ההערכה, אין כוונה כרגע לפגוע במוצר הפרינט של מעריב בימי חול, אך לא מן הנמנע כי מדובר בעוד גל פיטורים. הדירקטוריון דרש הפחתה ניכרת מאוד של הוצאות החברה.

עוד נמסר בהודעת מעריב, כי עד לקבלת החלטה של הדירקטוריון לאחר הצעת הקיצוץ של ההנהלה, לא תמשוך החברה יותר מאשר 10 מיליון שקל מתוך הלוואת הבעלים העומדת על 25 מיליון שקל.

מדוחות הרבעון האחרונים של מעריב עולה תמונה עגומה: ההכנסות ירדו ל-65 מיליון שקל, לעומת 70 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2011. כמו כן, ההפסד התפעולי הסתכם בכ-33 מיליון שקל, לעומת 44 מיליון שקל ברבעון המקביל; וההפסד הנקי בכ-36 מיליון שקל, לעומת הפסד של 51 מיליון שקל ברבעון המקביל. מקור המקורב לעיתון אמר בתגובה, "המטרה היא לקצץ נשמור על עיתון ברמה גבוהה לטובת הקוראים".