מורגן סטנלי בהימור פרוע: "קנו היום מניות ומכרו אג"ח"

הבורסות יורדות? במורגן סטנלי מעריכים שהיום בשעה 17:00 הכל יתהפך ■ האנליסטים בטוחים שנתון מכירות הבתים בארה"ב יפתיע היום לטובה באופן קיצוני - וישלח את המניות מעלה ואת האג"ח הממשלתיות מטה

המלצת היום, גרסת מורגן סטנלי: בנק ההשקעות האמריקני ממליץ לקנות היום (ה') מניות בארה"ב, ממש בפתיחת המסחר, ולמכור אג"ח ממשלתיות, בעוד הוא מעריך שנתון מכירות בתים קיימים שיפורסם חצי שעה לאחר הפתיחה יפתיע לטובה - וישלח את שוק המניות מעלה.

הנתון יפורסם בשה 17:00. אנליסטים מעריכים כי מכירות בתים קיימים בחודש מאי יסתכמו ב-4.56 מיליון יחידות, לעומת 4.62 מיליון יחידות בחודש אפריל. עם זאת, האנליסט אג'יט אגרוול מעריך שהנתון יפתיע מאוד ויעמוד על 4.71 מיליון בתים.

"מקורות המידע שלנו - הכוללים גם מידע ממתווכי נדל"ן - מצביעים על צמיחה חזקה במכירות בחודש מאי", כתב אגרוול במייל שהפיץ ללקוחותיו אמש. "אנו ממליצים לפתוח פוזיציית לונג על ה-S&P 500 ושורט על אג"ח ממשלתיות עוד לפני פרסום הנתון".

אגרוול טוען כי בניתוח שערכו הוא ועמיתיו במורגן סטנלי של 5 השנים האחרונות, עולה כי ה-S&P 500 מגיב ב-29 נקודות בסיס בממוצע והאג"ח הממשלתיות ל-10 שנים מגיבות ב-8 נ"ב בממוצע לכל פספוס או הפתעה לטובה של הנתון האמור.

אגב, עוד לפני פתיחת המסחר, בשעה 15:30, יפורסמו נתוני התביעות השבועיות לקבלת דמי אבטלה, כאשר ההערכות הן כי התביעות יירדו ל-380 אלף בשבוע החולף לעומת 386 אלף בשבוע שלפניו.