שירות החניה פנגו מתרחב לארה"ב מותאם לקהל המקומי

חברת מובידום, שגם היא משווקת את פנגו, תחל להציע בארה"ב שירותים שמותאמים יותר לקהל האמריקני ■ במנהטן החברה מציעה לנהגים לחנות בבנייני חניה על-ידי איש שירות, שמבצע את החניה בעצמו

המותג פנגו מציע לישראלים לשלם עבור חניה ושטיפת רכב, באמצעות חברת מילגם. חברת מובידום, שגם היא משווקת את פנגו, תחל להציע בארה"ב שירותים שמותאמים יותר לקהל האמריקני. במנהטן, למשל, החברה מציעה לנהגים לחנות בבנייני חניה על-ידי איש שירות, שמבצע את החניה בעצמו. עד היום, לקוחות שחנו בצורה הזו, היו צריכים לחכות מספר דקות, עד שהרכב היה חוזר אליהם. האפליקציה הסלולרית של פנגו תאפשר ללקוחות לשלם על החניה ולהתריע בפני איש השירות שהם בדרך לחניון.

"השירות הוא ייחודי", אומר ציון אראל, מנכ"ל מובידום, "פיתחנו פלטפורמה שנותנת פתרונות לכל מערך החניה בארה"ב. המהלך אמור לשנות את שיטות הניהול והתפעול של שירותי החניה ולאפשר להם הגעה לרווחיות גדולה יותר".

חניה בקניון

פנגו מציעה בפנסיבלבניה שירותי חניה בכחול לבן וגם אפשרות להירשם לחניונים בקניונים, שמזהים באופן אוטומטי את הרכב ומבצעים את התשלום בלחיצת כפתור בטלפון של הנהג.

בימים הקרובים פנגו תשיק שירות מעניין בקניון בפיניקס, שיאפשר גם תשלום חניה וגם קבלת קופונים המותאמים לפרופיל של המשתמש מהחנויות באותו קניון. בעלי העסק יוכלו להציע לנהגים חניה חינם, תמורה רכישה של מוצר מסוים דרכם.